خرید ۲۵ مدل چمن مصنوعی ارزان و باکیفیت

چمن مصنوعی زیبا، بسیار بادوام، بسیار کاربردی با نگهداری آسان است، امروزه هم در داخل و هم در فضای باز استفاده می شود. با توسعه فناوری امروزه این چمن به بهترین و طبیعی ترین شکل ممکن تولید میشود و از نظر رنگ و ضخامت با نمونه طبیعی کمترین اختلاف را دارد. این چمن می تواند یک راه حل عالی برای حیاط، تراس یا بالکن باشد.

یک چمن سبز زیبا در حیاط باعث افتخار هر صاحب خانه است. بسیاری از افراد علاقه مند به چمن کاری هستند و از زمان و تلاش خود برای کامل کردن چمن خود دریغ نمی کنند. با این حال، همه شرایط مناسب برای رشد و نگهداری یک چمن عالی را ندارند. به این ترتیب بهترین پیشنهاد استفاده از چمن مصنوعی است.

چرا چمن مصنوعی را انتخاب کنیم؟

دوام طولانی چمن مصنوعی باعث می شود رنگ سبز آن برای مدت طولانی زنده بماند. چمن مصنوعی بادوام است، در برابر آفتاب محو نمی شود، در برابر سایش مقاوم است و لیز نمی خورد. رطوبت را جذب نمی کند و در برابر آب و هوا (باران، برف) مقاوم است. این یکی از مزایای بزرگ این چمن است، بنابراین برای کافه‌ها و رستوران‌های فضای باز توصیه می‌شود. چمن مصنوعی مرغوب و متراکم فضای دلپذیری را در خانه، حیاط و همچنین در کافه یا باغ رستوران برای شما فراهم می کند.

بدون هزینه نگهداری اضافی، نگهداری چمن مصنوعی آسان است، نیازی به چمن زنی یا آبیاری ندارد. به همین دلیل برای زمین های بازی، زمین های ورزشی بسیار مناسب است زیرا مصرف برق را کاهش می دهد(به دلیل عدم استفاده از ماشین چمن زنی) و در مصرف آب و زمان با ارزشتان صرفه جویی می کند.

با نگهداری مناسب و حس سرسبزی برای دکوراسیون!

چمن مصنوعی علاوه بر اینکه برای زمین بازی، زمین بازی و محوطه استخر مناسب است، راه حل خوبی برای تراس و بالکن است! در ترکیب با گیاهان گلدان طبیعی و مبلمان باغ،تراس یا بالکن خود را به مکانی برای تفریح تبدیل کنید

آیا نصب چمن مصنوعی آسان است؟

چمن مصنوعی به راحتی در بالکن نصب می شود زیرا سطح آن کوچک است و می توان چمن را در یک قسمت برش داد.نصب این چمن در حیاط کمی پیچیده تر است.در زیر مراحل نصب را به اختصار توضیح میدهیم.

نصب آن در تراس یا بالکن و در حیاط چقدر طول می کشد؟

بالکن یا تراس (سطوح سخت: بتن، سرامیک): پایه باید دارای ریزش جزئی باشد تا در صورت بارندگی یا شرایط آب و هوایی مشابه از احتباس آب در زیر چمن جلوگیری شود، زیرا این آب باقیمانده در نهایت بوی نامطبوعی ایجاد می کند.

نصب چمن مصنوعی روی سطوح سخت (بتنی، سرامیک و …) در یک روز قابل انجام است.

حیاط: چمن ها، ریشه ها، شاخه ها و سایر موانع موجود باید حذف شوند. زمین را از عمق ۷.۵ تا ۲۰.۵ سانتی متر حفر کنید، قلوه سنگ بیندازید و محکم بکوبید تا سطحی جاذب و سخت فراهم شود که چمن روی آن قرار گیرد. فعالیت های آماده سازی به ماشین آلات ساختمانی سنگین برای کوبیدن قلوه سنگ نیاز دارد.

نصب چمن مصنوعی به این روش ۵-۷ روز طول می کشد.

چمن مصنوعی چگونه نصب می شود؟

اگر قصد دارید چمن مصنوعی را روی یک سطح طبیعی، بتنی یا سرامیکی قرار دهید، راهنمای ما در مورد نحوه نصب این چمن به شما کمک می کند تا این فرآیند را با موفقیت و به راحتی انجام دهید.

نصب چمن مصنوعی در بالکن یا تراس

اگر می خواهید چمن مصنوعی را روی سطح سخت (بتن، سرامیک) نصب کنید، این راهنمای ساده نصب را دنبال کنید:

  1. ارتفاع و طول را تخمین بزنید

قبل از قرار دادن چمن مصنوعی روی زمین، عرض و طول آن را تعیین کنید.

  1. منطقه را تمیز کنید

قبل از نصب چمن مصنوعی روی بتن یا سرامیک، سطح را به خوبی تمیز کنید تا مطمئن شوید که سطح کاملاً یکنواخت است و تمام ناخالصی ها پاک شده است.

  1. چمن مصنوعی خود را تنظیم کنید

از آنجایی که به صورت رول در دسترس است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را روی سطح مشخصی پهن کرده و در جای مناسب قرار دهید. به خاطر داشته باشید که جهت چمن برای هر رول جداگانه باید در یک جهت باشد.

اجازه دهید چمن مصنوعی شما حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت استراحت کند که از هر گونه چین خوردگی جلوگیری می کند. پس از جا افتادن آن، چمن را با چاقوی تیز برش دهید. رول ها باید به دقت اندازه گیری شوند، بریده شوند و یکی پس از دیگری قرار گیرند.

نیازی به ترکیب خاصی نیست، اتصالات با نوار چسب دو طرفه به هم چسبانده می شوند یا نوارهای نساجی خاصی در زیر درزها قرار می گیرند که روی آن ها چسب PU برای آب بندی درزها قرار می گیرد.

اگر روی سطح چوبی مانند پارکت نصب می‌کنید، می‌توانید به راحتی چمن خود را با استفاده از چسب یا نوار چسب یا با استفاده از میخ نصب کنید.

آیا می خواهید چمن مصنوعی را فقط به طور موقت نصب کنید؟

از طرف دیگر، برای داشتن ظاهری تزئینی، می‌توانید چمن مصنوعی خود را روی زمین بگذارید و مطمئن شوید که انتهای آن را محکم کنید تا از بالا آمدن آن توسط باد جلوگیری کنید. با قرار دادن مبلمان باغچه یا گلدان روی آن می توانید این مشکل را حل کنید.

اگر می خواهید چمن مصنوعی تجاری شما به صورت حرفه ای نصب شود، بهترین راه حل استخدام یک نصاب خبره است که چمن را به درستی نصب کند.

۴۵ مدل از بهترین آویز گلدان

 

انتخاب اره باغبانی مناسب هنگام انجام هرس ضروری است. بریدن شاخه های گیاهان با عمل جراحی قابل مقایسه است و انجام یک برش  تمیز و بدون پارگی بسیار مهم است.

انتخاب اره 

برای انتخاب یک اره مناسب برای استفاده ای که قصد انجام آن را داریم، باید عملکردهای مختلف این ابزار را در نظر بگیریم.

اره از سه عنصر تشکیل شده است: دسته، تیغه و غلاف . برای داشتن یک اره دستی خوب، بهتر است به طور دقیق انواع مختلف را بررسی کنید

علاوه بر این، هنگام انتخاب باید به کیفیت نیز توجه شود . ایده آل این است که با هزینه کمی بیشتر به یک برند شناخته شده روی آورید که به عنوان تضمین عمل می کند. برای افراد غیر حرفه ای ، تیغه ها ممکن است یکسان به نظر برسند، اما اینطور نیست.

تیغه اره باغبانی

واضح است که مهمترین قسمت تیغه فلزی است که به صورت فیزیکی کار هرس را انجام می دهد .بنابراین بیایید ببینیم که چگونه باید یک تیغه خوب برای این نوع اره دستی ساخته شود.

فولاد با کیفیت

در اینجا کیفیت فلز برای عمر محصول بسیار مهم است. تیغه ها از فولاد ساخته شده اند، اما همه فولادها یکسان نیستند. میزان کربن موجود در آلیاژ و فرآیند سخت شدن از عوامل مهم هستند.

تیغه باید به قدری ضخیم باشد که زیاد خم نشود و به راحتی آسیب نبیند، در عین حال هر چه ضخیم تر باشد، برش را سخت تر می کند. تیغه ایده آل ۱ یا ۱.۵ میلی متر است، البته به شرطی که از فولاد با کیفیت ساخته شده باشد.

طول تیغه چقدر باید باشد

طول تیغه ای باید به میزان قابل توجهی بلندتر از شاخه ای باشد که قرار است بریده شود.به این دلیل که برای کار باید اره را به جلو و عقب بکشید.

حدود ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر طول مناسب است (طول با دسته تقریباً ۵۰ سانتی متر) که به شما امکان می دهد شاخه های حتی ۱۰/۱۵ سانتی متر را به آسانی ببرید.

دندانه های مناسب کدام است؟

دندانه های اره می توانند زیاد و کوچک یا کم و بزرگ باشند. هرچه تعداد دندان‌ها بیشتر باشد، برش دقیق‌تر است . به علاوه، دندان های کوچکتر به معنای پارگی کمتر حین کار است. از طرف دیگر، دندانه های کوچک به کندی برش را انجام میدهند، در حالی که با دندانه های بزرگ‌تر، سریع‌تر برش میدهند.

بنابراین ما می توانیم بین این عوامل مصالحه ای ایجاد کنیم. گام دندان ۳ یا ۴ میلی متر میتواند مناسب باشد.

تیغه خمیده یا مستقیم؟

برخی از اره ها دارای تیغه مستقیم هستند که به شما امکان می دهد با تلاش کمتری کار کنید، مدل های دیگر دارای تیغه منحنی هستند که با انحنای چوب سازگار شده و سریعتر آن را برش می دهد، که این امر اصطکاک بیشتری ایجاد می کند و برای برش نیاز به تلاش بیشتری دارد.

در این حالت انتخاب بین ابزاری با خستگی کمتر و یا ابزاری برای برش سریع تر است.

دسته و غلاف برای اره باغبانی

دسته اره بسیار مهم است زیرا ارگونومی ابزار را تعیین می کند و باید به خوبی طراحی شده باشد.
تنها راه برای اینکه واقعاً بفهمید راحت هستید یا نه این است که ابزار را در دست بگیرید.

هر غلاف یا سیستم تاشو عواملی هستند که نباید دست کم گرفته شوند. در واقع، هنگام هرس، اغلب باید روی پله ها کار کنید یا از درخت بالا بروید، با قرار دادن اره در غلاف این کار بسیار راحت می شود. با قراد دادن اره در غلاف طول عمر تیغه را تا دو برابر افزایش میدهد.

اره دستی یا اره برقی

اره برقی هرس به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت و خیلی سریع شاخه های بزرگ را ببرید. از سوی دیگر، مطمئناً ابزار ظریفی برای گیاه نیست. بنابراین توصیه می‌کنم در مواقعی که عجله دارید یا برای کارهایی که نیاز دارید از آن استفاده کنید، اما در صورت امکان اره دستی را ترجیح دهید.

آبپاش دستی

۳۰ مدل کود کامل پودری

tinyurl,bitly

 

محصولات پیشنهادی

خرید و قیمت                                     گلدان سفالی طرح انتیک کد 012
خرید و قیمت شلنگ جمع کن مدل Sooran.20

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل موکتی بهاری A8 سایز ۱×۲ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰۰x100x1 سانتی‌متر

وزن

۱۵۰۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی ضدآفتاب ایتالیایی

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل نواری کد z60 سایز ۵×۵۰۰ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰۰x5x15 سانتی‌متر

وزن

۵۰۰ گرم

جنس

پلاستیک

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل بهاری Europe-B15 سایز ۳×۱ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۰۰×۳۰۰ سانتی‌متر

جنس

الیاف مصنوعی بانخ هلندی

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل پائیزه کد DR 25M سایز ۵۰×۱۰۰ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۰۰x50x1.5 سانتی‌متر

وزن

۱۶۵۰ گرم

جنس

پلی اتیلن

سایر توضیحات

ساختار رشته و شکل سطح مقطع: مونو فیالمنت / صاف پایداری در مقابل نور خورشید و عوامل محیطی: بسیار عالی ارتفاع الیاف ۲۵میل ضخامت ۱۵میل

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل europe-L25 بهاری سایز ۱×۲ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰۰x100x3.5 سانتی‌متر

وزن

۵۰۰۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی ایتالیایی

سایر توضیحات

at_khsosiat-chmn-msnoei-zd

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل ۲۵ میل سایز ۵۰×۱۰۰ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x100x2.5 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰ گرم

جنس

پلاستیک

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل اچ اند اس ۱۸ میل سایز ۲ × ۱ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰۰x100x1.8 سانتی‌متر

وزن

۳۲۰۰ گرم

جنس

پلی اتیلن

سایر توضیحات

at_artfae-aliaf-:-18-santi

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل جادوی رومنس سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x30x9 سانتی‌متر

وزن

۳۵۰ گرم

جنس

پلاستیک

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل تایل کلیک سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x30x1 سانتی‌متر

وزن

۳۰۰ گرم

جنس

پی وی سی

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی ایرانیان سونار مدل تایلی SANA، هر قطعه ۳۰×۳۰ سانتی متر بسته ۹ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x17x30 سانتی‌متر

وزن

۳۶۰۰ گرم

جنس

پلی اتیلن و پلی پروپیلن

برند

ایرانیان سونار

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل europe-L25 بهاری سایز ۱.۳۳×۲ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰۰x133x3 سانتی‌متر

وزن

۴۵۰۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی با نخایتالیاایی

سایر توضیحات

at_khsosiat-chmn-msnoei-zd

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل پاییزه کد ۱۰۲۰ سایز ۲×۱ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰۰x100x3 سانتی‌متر

وزن

۵۰۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی

سایر توضیحات

چمن مصنوعی طرح پاییزه و ۴ رنگ با تراکم بسیار بالا بوده و ارتفاع آن از سطح زمین ۳ سانتیمتر می باشد برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده است

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل رویال ۲۵ سایز ۲×۳ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰۰x200x2.5 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

جنس

پلی اتیلن + پلی پروپیلن

سایر توضیحات

at_jns-aliaf-asli:-pli-ati

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی دکوشاپ مدل پاپیروس سایز ۱۵ × ۲ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰۰۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر

وزن

۷۵ کیلو گرم

جنس

الیاف مصنوعی

سایر توضیحات

– ارتفاع چمن: ۲۰ میلی متر – تراکم طولی: ۲۰۰ – تراکم کلی: ۱۸۰۰۰ – عرض: ۲ متر – طول: ۱۵ متر

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی نواری مدل A-2.5 بسته ۲ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰۰x5x2.5 سانتی‌متر

وزن

۴۵۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی

سایر توضیحات

این کالا شامل دو نوار به پهنای ۵ سانتیمتر و هرکدام به طول ۲ متر است.

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل نواری کد z100 سایز ۲۵۰×۵ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵۰x5x1.5 سانتی‌متر

وزن

۲۰۰ گرم

جنس

پلاستیک

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل Europe-B8 سایز ۲×۲ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰۰x200x1 سانتی‌متر

وزن

۴۵۰۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی نخ فیبریلیت

سایر توضیحات

at_chmn-msnoei-zdaftab-kd-

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل Europe-E16 بهاری سایز ۲.۵×۲ متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵۰x200x2 سانتی‌متر

وزن

۸۵۰۰ گرم

جنس

الیاف مصنوعی

سایر توضیحات

at_khsosiat-chmn-msnoei-zd

برند

متفرقه

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل پائیزه کد DR 25M سایز ۱۵۰×۱۰۰ سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x100x1.5 سانتی‌متر

وزن

۵۰۰۰ گرم

جنس

پلی اتیلن

سایر توضیحات

ساختار رشته و شکل سطح مقطع: مونو فیالمنت / صاف پایداری در مقابل نور خورشید و عوامل محیطی: بسیار عالی ارتفاع الیاف ۲۵میل ضخامت ۱۵میل

برند

متفرقه