نظم دهنده

نظم دهنده امروزه به یکی از کاربردی ترین کالاها در منازل تبدیل شده است.

چرا به یک نظم دهنده نیاز داریم؟

در زمان صبحگاهی روزانه خود صرفه جویی کنید: تصور کنید که یک کمد و کمد منظم در اتاق خواب و حمام خود دارید. هیچ کس دوست ندارد صبح وقت گرانبهای خود را برای جستجوی چیزهایی که نیاز دارد به جای چند دقیقه خواب اضافی تلف کند. سازمان‌دهنده‌های کشو می‌توانند شما را مرتب نگه دارند تا بتوانید چند بار دیگر دکمه تعویق را فشار دهید.

فضای اضافی برای ذخیره اقلام ایجاد کنید:

سازمان دهندگان کشو به شما کمک می کنند تا از تمام فضای کشوهای خود استفاده کنید. با این کار فضای بیشتری برای نگهداری وسایل شما ایجاد می شود.

فضای پیشخوان را کمتر شلوغ کنید:

چه کسی دوست دارد بعد از یک روز کاری طولانی به خانه بیاید و پیشخوان های به هم ریخته و پر از زباله پیدا کند؟ من حدس می زنم که پاسخ هیچ کس نیست. سازمان‌دهندگان کشو به شما کمک می‌کنند همه اقلام خود را به‌جای همه‌جای پیشخوان‌ها، به‌طور مرتب در کشوها ذخیره کنید.

مدارک مهم را پیگیری کنید:

هیچ چیز بدتر از این نیست که فکر کنید یک کاغذ مهم را در مکانی امن قرار می دهید، فقط متوجه می شوید که با آشغال پوشیده شده است و پیدا نمی شود. با سازماندهی کشو، می‌توانید مکانی مشخص برای نگهداری تمام اوراق مهم خود داشته باشید، بنابراین هرگز آنها را گم نخواهید کرد.

کمد کودک خود را مرتب و منظم نگه دارید:

کودکان به داشتن اتاق خواب های نامرتب بدنام هستند و کمدها معمولاً در نهایت آشفته ترین مکان هستند. استفاده از نظم دهنده های کشو می تواند به تمیز نگه داشتن کمدها و نظم دهی آسان کمک کند.

این توهم را ایجاد کنید که کشوهای بیشتری دارید:

برخی از کشوها به گونه ای طراحی شده اند که داخل کشو را به دو نیم می کنند. اگر دو نوع چیز مختلف در یک کشو دارید و می خواهید آنها را از یکدیگر جدا نگه دارید، این کار مفید است.

به راحتی مواد غذایی و محصولات نظافتی را در فضاهای جداگانه نگهداری کنید:

اگر لوازم نظافت خود را همراه با غذا در انبار نگهداری می کنید، احتمالاً باید از سازماندهی کشوها برای جدا نگه داشتن آنها استفاده کنید. نگهداری آنها در کنار یکدیگر و همچنین غیرعملی خطرناک است.

هنگامی که خانه خود را سازماندهی مجدد می کنید، از بین بردن هم ریختگی کشوها مکان خوبی برای شروع است. همیشه یک قفسه یا کشو هست که ما از باز کردنش می ترسیم، و یکی دیگه که مدتی بود می خواستیم حلش کنیم.

روش ساماندهی قفسات و کشوها

  • هر بار که چیزی را از کشو بیرون می آورید، به چیزهای دیگری که در آن وجود دارد نگاه کنید. اگر شش ماه است که از کالایی استفاده نکرده‌اید، آیا واقعاً باید آن را نگه دارید؟
  • هر سه ماه یکبار کشوها را خالی کنید تا به درستی آنها را تمیز کنید – این یک راه خوب دیگر برای جلوگیری از به هم ریختگی است.

داشتن کشویی که به درستی باز یا بسته نمی شود بسیار خسته کننده است و به مکانیسم آسیب می رساند.

نظم یک نکته کلیدی است، بنابراین استفاده از نظم دهنده درهر کشو منطقی و معقول است.

انواع نظم دهنده

نظم دهنده کشوهای آشپزخانه

این فضایی است که نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد زیرا اقلام زیادی وجود دارد که در این فضای پر استفاده نیاز به نگهداری دارند. اولا، یک سازمان دهنده خوب کارد و چنگال ضروری است. به دنبال گزینه‌های قابل افزایش برای به حداکثر رساندن فضای داخل کشوهای خود باشید و اگر فضا برای شما مناسب است، گزینه‌های متعددی برای قرار دادن نظم دهنده در این مکان وجود دارد.

اگر جایی برای یک کشوی اختصاصی ادویه دارید، قفسه‌های طبقه‌بندی زیادی در کشو وجود دارد که این قفسه‌ها را به‌طور مرتب در خود جای می‌دهند، بنابراین می‌توانید با یک نگاه به محصولات موجود در بازار آنچه را که نیاز دارید تهیه کنید. دستمال ها و دمی و دستگیره های آشپزی را می توان با یک یا دو جداکننده کشو به خوبی در جای خود نگه داشت. برای کشوهای حاوی اقلام کوچکتر که تمایل به چرخش دارند، یک تقسیم‌کننده کاملاً قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهد تا راه‌حلی را برای نیازهای دقیق خود سفارشی کنید.

نظم دهنده کشوهای لباس و لوازم جانبی

لباس‌های زیر نامرتب و تی‌شرت‌های مچاله می‌توانند کشوها را نامرتب نشان دهند . سوتین‌ها، شلوارها و جوراب‌ها را در سازمان‌دهنده‌های پارچه‌ای نگهداری کنید تا همه چیز را مرتب نگه دارید و به شما این امکان را می‌دهد که دقیقاً لباس زیر مناسب مورد نیاز خود را در یک نگاه ببینید.

برای کمد خود، روی چند جداکننده سرمایه گذاری کنید تا از ریزش انبوه تی شرت جلوگیری کنید، یا مثلاً دامن ها را از شلوارک در همان کشو جدا کنید. گزینه های کم عمق طراحی شده برای آشپزخانه ها برای کشوهای عمیق تر کار نمی کنند، اما گزینه های بزرگتری در دسترس هستند.

نظم دهنده کشوهای لوازم التحریر، لوازم آرایش و اقلام کوچک

کشوهای ثابت و لوازم آرایش می توانند به راحتی به هم بریزند – وسایل کوچکتر مانند مدادها و رژلب ها معمولاً به اطراف می چرخند و تشخیص فوری آنچه را که نیاز دارید دشوار می کند.

لوازم آرایشی را به گروه‌هایی دسته‌بندی کنید و به آن‌ها فضای مخصوص به خود بدهید. تعداد زیادی سازمان دهنده آرایش با بخش های اختصاصی برای رژ لب، پالت و کرمها وجود دارد. به دنبال سازماندهی قابل افزایش باشید که با اندازه دقیق کشو شما مناسب باشد تا فضای کاربردی را به حداکثر برسانید.

نظم دهنده کشوهای میزکار

برای میز شما، تقسیم‌کننده‌ها به حفظ نظم کمک می‌کنند. برای دسترسی آسان، اقلام پر استفاده خود مانند خودکار، مداد و منگنه را در کشوی بالایی نگه دارید. استفاده از برچسب‌ها روی اقلام یک راه آسان برای سازماندهی پوشه‌ها و فایل‌ها است و به شما کمک می‌کند آنچه را که در نظر دارید به سرعا بیابید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی چیزها به درستی سازماندهی می شوند چگونه جذاب و مدیریت شده به نظر می رسند؟ فرض کنید وسایلتان را در آشپزخانه مرتب نمی‌کنید؟ ما سعی می‌کنیم همه چیز را مرتب نگه داریم، اما بدون سازماندهی کشوی آشپزخانه نمی‌توانیم ترتیبات درستی داشته باشیم.

بنابراین وقتی می خواهید همه چیز را در جای مناسب خود مدیریت کنید، باید یک سازماندهی کشوی آشپزخانه با کیفیت خوب داشته باشید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما کمک می کند تا چیزها را در چینش مناسب نگه دارید.

دسته‌هایی از برندهای سازمان‌دهنده کشوی آشپزخانه در بازار موجود است، اما ما به انتخابی عاقلانه نیاز داریم. ما به کشویی نیاز داریم که برای ما بهترین و مقرون به صرفه باشد.

چه ویژگی های ضروری برای خرید یک سازماندهی کشوی آشپزخانه باید در نظر گرفته شود؟

هنگامی که برای خرید سازماندهی کشوی آشپزخانه در مغازه هستید، ویژگی های زیر را در نظر بگیرید تا قبل از انتخاب مورد بررسی کنید.

  • لازم است اندازه کشو آشپزخانه را با توجه به نیاز خود در نظر بگیرید.
  • بهتر است سازماندهی کشوی آشپزخانه را انتخاب کنید که دارای ویژگی قابل افزایش است.
  • کیفیت نیز مهم است که اقلام تولید شده از بامبو خالص به خوبی کار می کنند.
  • طراحی آن باید مدرن و زیبا باشد.

شما باید موردی را انتخاب کنید که بهترین ویژگی ها و فضای بیشتری را برای سازماندهی وسایل آشپزخانه در اختیار شما قرار دهد.

بهتر است یک سازماندهی کشوی آشپزخانه را انتخاب کنید که یک ویژگی قابل ارتقا را به شما ارائه دهد.

کشوی آشپزخانه همچنین قابلیت تنظیم را به شما ارائه می دهد تا بهترین جا را در مکان های مختلف داشته باشید.

 

مقالات پیشنهادی:

 

محصولات پیشنهادی

بذر خیار بوته ای بذر طلایی برتر کد BZT-53
آویز لباس مدل Wonder

قیمت و خریدنظم دهنده کشو مدل AMAZON 3 مجموعه ۳ عددی

این مجموعه شامل ۳ عدد نظم دهنده کشو مدل AMAZON است که به عنوان ارگانایزرهایی کارآمد عمل می‌کنند. طراحی هوشمندانه‌ای که این ارگانایزرها دارند، به شما امکان می‌دهد کشوهای خود را به صورت منظم و مرتب نگه دارید. با استفاده از این نظم دهنده‌ها ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۴×۱۵.۵×۶.۵ سانتی‌متر

سایر توضیحات

مجموعه سه عددی

برند

متفرقه

رنگ

بادمجانی, بنفش, چند رنگ, خاکستری, سبز آبی, سرخابی, سفید, صورتی, صورتی روشن, طوسی

قیمت و خریدنظم دهنده مدل org6_Doorless

نظم دهنده ( ارگانایزر ) کفش و لباس ۶ طبقه مدل سافت با قابلیت استفاده در انواع کمد به صورت آویز و همچنین افقی به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کرده و همیشه به آسانی پیدا کنید. اگر کمد لباس های ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x23x92 سانتی‌متر

جنس

پارچه

تعداد طبقات

شش عدد

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, قهوه ای تیره

قیمت و خریدنظم دهنده کشو مدل Colorful بسته ۳ عددی

نظم دهنده کشو، یک ارگانایزر جالب و خلاقانه است که به شما امکان را می‌دهد که کشوهایتان را مرتب و تمیز نگه دارید. با استفاده از این ابزار مناسب، می‌توانید تمامی فضای کشوهای خود را به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنید. طراحی خاص و ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۷×۷×۸سانتی‌متر

جنس

پلاستیک

تعداد طبقات

یک عدد

سایر توضیحات

​نظم دهنده کشو دسترسی آسان صرفه جویی در وقت کم جا دارای کیفیت بسیار عالی قابلیت استفاده به صورت نطم دهنده جوراب، لباس زیر و … ساخته شده از مواد درجه یک دارای ۵ عدد محفظه

برند

متفرقه

رنگ

آبی, بنفش, بنفش روشن, پوست پیازی, چند رنگ, سبز آبی, سرخابی, سرمه ای, سفید, صورتی, صورتی روشن, طوسی, طوسی فیلی, فیروزه ای, کرم, گل بهی, مشکی, یاسی

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل ۱۴۰۰

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۸x37x31 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پلی‌استر

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری, دودی, سرمه ای, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, کروم, مشکی, نوک مدادی

قیمت و خریدنظم دهنده مدل s3

نظم دهنده لباس سایز بزرگ مدل سافت با قابلیت استفاده در انواع کمد به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کرده و همیشه آن‌ها را به آسانی پیدا کنید. اگر کمد لباس‌های شما نامنظم است و نیاز به دادن نظمی دوباره به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x30x30 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پارچه

نحوه بسته شدن

چسبی

تعداد طبقات

یک عدد

تعداد در

یک عدد

سایر توضیحات

این باکس دارای سه سایز است که این تنوع سایز بزرگ آن میباشد

برند

متفرقه

رنگ

بنفش روشن, سرخابی, طوسی, طوسی فیلی, قهوه ای تیره, کرم, نارنجی

قیمت و خرید نظم دهنده لباس زیر و جوراب مدل PH-58

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۵x30x16 سانتی‌متر

برند

متفرقه

رنگ

بنفش, چند رنگ, خاکستری, شکلاتی, صورتی, قهوه ای تیره, نسکافه ای

قیمت و خریدنظم دهنده روتختی زیبا مدل Triangular بسته ۴ عددی

گیره نگهدارنده روتختی زیبا «ZEEBA» مدل Triangular یکی از ابزارهای واقعا ضروری برای داشتن خانه ای منظم و مرتب است. این بسته حاوی ۴ عدد نگهدارنده روتختی است که هر نگهدارنده سه عدد گیره فلزی برای نگه داشتن گوشه های ملحفه تشک دارد. به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰*۲۰*۱ سانتی‌متر

جنس

پارچه

سایر توضیحات

at_bsth-4-taii jns-kshha-

برند

متفرقه

رنگ

سفید, مشکی

قیمت و خریدنظم دهنده کیف مای هوم مدل ۲۰۷

نظم دهنده کیف مای هوم مدل ۲۰۷، یک محصول کارآمد و کاربردی برای سازماندهی و نگهداری کیف‌های دستی است. این نظم دهنده کیف، با طراحی جدید و ساده، مشکلات معمولی مرتبط با نگهداری از کیف‌ها را به‌طور مؤثری حل می‌کند. برخورداری از ۸ خانه دوطرفه، ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۵x35x110 سانتی‌متر

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری, دودی, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, کروم, مشکی, نوک مدادی

قیمت و خرید نظم دهنده کمد کد XXL

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵x25x20 سانتی‌متر

جنس

اسپان

سایر توضیحات

مناسب برای لباس های حجیم ژاکت حوله و …. کاملا قابل شست و شو و آب کشی

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی فیلی, قهوه ای تیره, کرم

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل storage مجموعه ۳ عددی

این محصول زیبا و کاربردی متشکل از سه باکس چوبی با رویه پارچه‌ای است که برای نظم دادن به وسایل اتاق یا هر فضای دیگری که نیاز به دسته بندی داریم، کاربرد بسیار خوبی خواهد داشت. این مجموعه باکس در رنگ‌بندی طوسی و سفید ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x20x10 سانتی‌متر

جنس

چوب

سایر توضیحات

اندازه باکس بزرگ ۲۰×۲۹ با ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر اندازه باکس متوسط ۲۴×۱۵ با ارتفاع ۹ سانتی‌متر اندازه باکس کوچک ۲۰×۱۲ با ارتفاع ۸ سانتی‌متر

برند

متفرقه

رنگ

استخوانی, خاکستری, دودی, سفید, سفید صدفی, صورتی, صورتی روشن, صورتی فلورسنت, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, کالباسی

قیمت و خریدنظم دهنده کشو مدل Lakeland بسته ۶ عددی

– ۱۰ × ۴۱ سانتی متر – بسته ۶ عددی تقسیم کننده کشو – قابلیت جدا کردن کشو به ۵ روش – سهولت در نصب – قابل تغییر سایز ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۰ × ۴۱ سانتی‌متر

جنس

پلاستیک

نحوه بسته شدن

بندی

تعداد طبقات

شش عدد

تعداد در

سه عدد

سایر توضیحات

– ۱۰ × ۴۱ سانتی متر – بسته ۶ عددی تقسیم کننده کشو – قابلیت جدا کردن کشو به ۵ روش – سهولت در نصب – قابلیت تغییر سایز

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری, سفید, صورتی, صورتی روشن, طوسی

قیمت و خریدباکس نظم دهنده پتو و لباس کد ۵۱۲

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x40x70 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پلی‌استر

نحوه بسته شدن

زیپی

تعداد طبقات

یک عدد

تعداد در

یک عدد

برند

متفرقه

رنگ

آبی, آبی کاربنی, جگری, چند رنگ, زرشکی, سرمه ای, سرمه ای تیره, قرمز تیره, قرمز مات, کرم, کرم روشن

قیمت و خریدنظم دهنده جوراب مدل Mm

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۸x50x3 سانتی‌متر

جنس

پارچه

برند

متفرقه

رنگ

آبی, بنفش, بی رنگ, چند رنگ, خاکستری, زرد, صورتی, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی, نوک مدادی

قیمت و خرید باکس نظم دهنده رختخواب مای هوم مدل بقچه کد X10

باکس نظم دهنده رختخواب مای هوم پک مدل بقچه کد X10 از جنس پارچه ضخیم و طلق شفاف ساخته شده و طول آن ۵۸ عرض ۳۷ و ارتفاع ۳۱ سانتیمتر است که میتوانید انواع رختخواب , لباس و پتو را در آن جای دهید. ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۸x37x31 سانتی‌متر

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری, سرمه ای, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی

قیمت و خریدنظم دهنده مدل org16

نظم دهنده ( ارگانایزر ) جوراب و لباس زیر ۱۶ خانه مدل سافت با قابلیت استفاده در انواع کمد، کشو و آشپزخانه به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کرده و همیشه به آسانی پیدا کنید. اگر کمد جوراب هاتون نامنظم است ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰*۲۵*۱۱ سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پارچه

نحوه بسته شدن

چسبی

برند

متفرقه

رنگ

بنفش, چند رنگ, شکلاتی, صورتی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, نسکافه ای

قیمت و خریدنظم دهنده کفش مدل ۲

امروزه یکی از بهترین اقداماتی که در دکوراسیون منزل میشود انجام داد ، بهینه استفاده کردن از فضای منزل میباشد. ارگانایزر فوق یکی از بهترین و پرطرفدارترین ارگانایزرهای موجود در بازار است که دارای ۱۰ خانه و هر خانه مناسب برای کفش است که ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۵x50x12 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

دسته

نحوه بسته شدن

زیپی

سایر توضیحات

at_–darai-zip-jht-jlogiri

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, قهوه ای تیره, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدنظم دهنده کفش کد ۰۰۱

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۳×۱۹×۴۰ سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پلی‌استر

نحوه بسته شدن

زیپی

تعداد در

یک عدد

سایر توضیحات

– مناسب برای نظم‌دان ۶ جفت کفش

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

قیمت و خریدنظم دهنده جوراب و لباس زیر مدل ۷luxe77 بسته ۴ عددی

نظم دهنده جوراب و لباس زیر مدل ۷luxe77، ابزاری حیاتی و کارآمد برای به‌دست آوردن نظم و ترتیب در کمدها و لباس‌هایتان است. این ارگانایزر، با طراحی مدرن و عملکرد کاربردی، به شما کمک می‌کند تا جوراب‌ها و لباس‌های زیر را به‌طور منظم و ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x30x10 سانتی‌متر

جنس

پارچه

برند

متفرقه

رنگ

استخوانی, خاکستری, سفید, سفید صدفی, صورتی, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, مشکی, مهتابی

قیمت و خریدنظم دهنده روتختی مدل H109Lin بسته ۴ عددی

گیره نگهدارنده روتختی مدل H109Lin یکی از ابزارهای واقعا ضروری برای داشتن خانه ای منظم و مرتب است. این بسته حاوی ۴ عدد نگهدارنده روتختی است که هر نگهدارنده دو عدد گیره فلزی برای نگه داشتن گوشه های ملحفه تشک دارد. به کمک این ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵x2x1 سانتی‌متر

جنس

پارچه

تعداد در

چهار عدد

سایر توضیحات

at_tolid-shdh-az-ksh-ba-ki

برند

متفرقه

رنگ

سفید, صورتی, مشکی

قیمت و خریدنظم دهنده مای هوم مدل ۲۰

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x40x70 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پارچه

نحوه بسته شدن

زیپی

برند

متفرقه

رنگ

سرمه ای, کرم

قیمت و خریدنظم دهنده کشو آلاس کد M3 بسته ۳ عددی

نظم دهنده کشو آلاس مدل ترکیه کد M-3 بسته ۳ عددی از جنس پارچه ضخیم و با بهترین کیفیت ساخت ترکیه است.این ارگانیزر دارای ۱۱ جیب و با ابعاد ۳۸x12x24 می باشد که به راحتی می توانید وسایل خود را در آن جای داده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۸x24x12 سانتی‌متر

برند

آلاس

رنگ

چند رنگ, خاکستری, سفید, طوسی تیره

قیمت و خریدنظم دهنده کفش مای هوم مدل A-095

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰*۲۲*۱ سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پارچه

نحوه بسته شدن

زیپی

تعداد در

یک عدد

برند

متفرقه

رنگ

آبی, آبی کم‌رنگ, بنفش, خاکستری, زرد, زرشکی, سرمه ای, سرمه ای روشن, سفید, صورتی, طوسی, طوسی فیلی, مشکی, نقره ای

قیمت و خریدنظم دهنده کشو آلاس مدل Akordiyon کد L1

نظم دهنده کشو آلاس مدل Akordiyon کد Large 1 از جنس پارچه فیلامنت ضخیم و با بهترین کیفیت ساخت ترکیه است.رنگ این نظم دهنده به صورت راه راه سفید و مشکی است.این ارگانایزر دارای ۹ جیب و با ابعاد ۳۸x11x30 می باشد که به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۸x30x11 سانتی‌متر

سایر توضیحات

دارای ۹ جیب و با ابعاد ۳۸x11x30

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ, خاکستری, سفید

قیمت و خرید نظم دهنده مدل School Bus

نظم دهنده کودک مدل School bus مناسب برای نظم دادن به اسباب بازی ها و لباس های کودکان است. طرح جذاب این محصول کودک شما را پس از بازی ترغیب به قرار دادن وسایل و اسباب بازی های خود در آن کرده و او ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x25x25 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

چرم مصنوعی

نحوه بسته شدن

چسبی

تعداد طبقات

یک عدد

تعداد در

یک عدد

برند

متفرقه

رنگ

آبی, زرد

قیمت و خریدنظم دهنده مای هوم مدل بقچه کد HURC 1

نظم دهنده رختخواب مای هوم مدل بقچه از جنس پارچه ضخیم و طلق شفاف ساخته شده که بتوانید محتویات داخل باکس را مشاهده کنید و همچنین طول آن ۶۰ عرض ۳۸ و ارتفاع ۳۲ سانتیمتر است.همچنین دارای درب زیپ دار(۲عدد زیپ) جهت جلوگیری از ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x38x32 سانتی‌متر

سایر توضیحات

دارای دو پنجره جهت مشاهده محتویات باکس

برند

متفرقه

رنگ

آبی کاربنی, چند رنگ, خاکستری, زرد, زرد کم‌رنگ, سرمه ای, سرمه ای تیره, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, مشکی مات, نخودی

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل STORAGE-WD مجموعه ۳ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۸x19x10.5 سانتی‌متر

جنس

چوب

سایر توضیحات

چوب سه لا روسی پارچه قابل شست و شو سایز: یک عدد باکس (S) کوچک: ۲۰×۱۱ و ارتفاع ۹ سانتی متر یک عدد باکس (M) متوسط: ۲۴.۵×۱۵.۵ و ارتفاع ۱۰ سانتی متر یک عدد باکس (L) بزرگ: ۲۸×۱۹ و ارتفاع ۱۰.۵ سانتی متر

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری, سبز, سفید, سفید صدفی, صورتی, صورتی روشن, طوسی, طوسی تیره

قیمت و خریدنظم دهنده کفش مدل لوسیفر مجموعه ۳ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x25x2 سانتی‌متر

جنس

پارچه

نحوه بسته شدن

زیپی

برند

متفرقه

رنگ

آبی, آبی روشن, بنفش, چند رنگ, زرد, سفید, صورتی, طوسی, مشکی, نقره ای

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل L16-32-24-12

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۲x24x12 سانتی‌متر

جنس

اسپان

نحوه بسته شدن

چسبی

برند

متفرقه

رنگ

بنفش, خاکستری, شکلاتی, صورتی, نسکافه ای

قیمت و خریدنظم دهنده کفش باران کد ۷۰۰۱ بسته ۱۰ عددی

امروز نظم دهنده کفش باران رو به شما دوستان پیشنهاد میده که طراحی خلاقانه ای داره و موجب ایجاد فضای دوبرابری در جاکفشی خواهد شد و فضای بیشتری رو در اختیارتون قرار میده . طراحی این نظم دهنده بگونه ای هست که باعث جلوگیری ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵x10x7 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

تا شدن

جنس

پی وی سی

نحوه بسته شدن

به صورت تاشو

تعداد در

یک عدد

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل ریبا کد ۱

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵x15x10 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پارچه

سایر توضیحات

ساخته شده از فلز و پارچه بافته شده با قابلیت جداسازی و شست و شوی پارچه داخلی

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

قیمت و خریدنظم دهنده جوراب مدل ۱۶KHONE

امروزه یکی از بهترین اقداماتی که در دکوراسیون منزل میشود انجام داد ، بهینه استفاده کردن از فضای منزل میباشد. ارگانایزر فوق یکی از بهترین و پرطرفدارترین ارگانایزرهای موجود در بازار است که دارای ۱۶ هر خانه در ابعاد ۸×۷ سانتی متر با عمق ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x25x12 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

نحوه بسته شدن

چسبی

سایر توضیحات

at_–bsiar-karbrdi-jht-nzm

برند

متفرقه

رنگ

بنفش, شکلاتی, صورتی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, نسکافه ای

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مای هوم مدل بقچه M Plus

باکس نظم دهنده رختخواب مای هوم مدل بقچه کد M Plus از جنس پارچه ضخیم و طلق شفاف ساخته شده و طول آن ۶۰ عرض ۴۵ و ارتفاع ۲۵ سانتیمتر است که میتوانید انواع رختخواب , لباس و پتو را در آن جای دهید. ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x45x25 سانتی‌متر

برند

متفرقه

رنگ

آبی, چند رنگ, سرمه ای, کرم

قیمت و خریدنظم دهنده کشو آریاسام کد SHR-136 بسته ۲ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۳.۵×۱۱.۵×۶ سانتی‌متر

جنس

پلاستیک

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, بی رنگ شفاف

قیمت و خریدباکس نظم دهنده پگاه صنعت مدل B157

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۷x25x15 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پلاستیک

برند

پگاه صنعت

رنگ

قهوه ای

قیمت و خریدنظم دهنده لوازم آرایشی مدل CX-650

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵x15x5 سانتی‌متر

جنس

پلاستیک

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی, کالباسی, مشکی

قیمت و خریدنظم دهنده کشو مای هوم مدل یونیکورن کد ۳ بسته ۳ عددی

نظم دهنده کشو مای هوم مدل یونیکورن کد ۳ بسته ۳ عددی با بهترین دوخت , چاپ و پارچه ضخیم با کیفیت ساخته شده است.این ارگانایزر در ابعاد ۳۳x15x11 و دارای ۸ خانه می باشد که به راحتی می توانید وسایل کودک خود را ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۳x15x11 سانتی‌متر

سایر توضیحات

طرح چاپ شده یونیکورن (اسب تک شاخ) – دارای ۸ خانه

برند

متفرقه

رنگ

آبی, چند رنگ, زرد, صورتی, طوسی, کرم

قیمت و خریدباکس نظم دهنده دومان مدل -FIVE کد SHR-51

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۹x30x24 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پلاستیک

تعداد در

یک عدد

امکانات کمد

قابلیت آویز کردن لباس

برند

دومان

رنگ

سبز دریایی, سفید, صورتی خاکستری, صورتی روشن, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, طوسی فیلی, کالباسی, کرم, مشکی, نقره ای آبی, وانیلی, آبی دودی, بلوند روشن

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مای هوم مدل دو پنجره

باکس نظم دهنده مای هوم مدل دو پنجره از جنس پارچه ضخیم و طلق شفاف ساخته شده که بتوانید محتویات داخل باکس را مشاهده کنید و همچنین طول آن ۶۰ عرض ۳۸ و ارتفاع ۳۲ سانتیمتر است.همچنین دارای درب زیپ دار(۲عدد زیپ) جهت جلوگیری ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x38x32 سانتی‌متر

سایر توضیحات

طول ۶۰ عرض ۳۸ و ارتفاع ۳۲ سانتیمتر – امکان مشاهده محتویات داخل باکس

برند

متفرقه

رنگ

آبی کاربنی, چند رنگ, خاکستری, زرد کم‌رنگ, سرمه ای, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, نخودی

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل Mahsa 1

باکس نظم دهنده مدل Mahsa 1 از جنس پارچه ۲ لایه ساخته شده و طول آن ۴۳ عرض ۳۸ و ارتفاع ۲۶ سانتیمتر است.همچنین دارای درب زیپ دار جهت جلوگیری از نفوذ گرد وغبار و حشرات می باشد که قابلیت شستشو با دست و ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۳x38x26 سانتی‌متر

برند

متفرقه

رنگ

آبی, بنفش, سرمه ای, صورتی, قرمز, قهوه‌ای شتری, نسکافه ای, نوک مدادی

قیمت و خریدنظم دهنده کمد مای هوم مدل L-XL-XXL1 بسته ۳ عددی

نظم دهنده کمد مای هوم مدل L-XL-XXL بسته ۳ عددی شامل سایز های لارج, ایکس لارج و دو ایکس لارج و در رنگ سفید هست و با بهترین کیفیت ساخته شده است.این ارگانایزر با ابعاد ۳۸x30x11 و ۳۳x26x18 و ۳۸x30x25 می باشد که سایز ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۸x30x25 سانتی‌متر

سایر توضیحات

ابعاد ۳۸x30x11 و ۳۳x26x18 و ۳۸x30x25 می باشد که سایز لارج ۹ خانه و ایکس لارج ۸ خانه و دو ایکس لارج ۵ خانه

برند

متفرقه

رنگ

سفید

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل ۰۱۱

جنس پارچه دارای دسته چوبی ونواردوزی دررنگ های متفاوت می باشد تمایز محصول دررنگ نوار و می باشد این محصول دارای سه خانه جهت نظم دهی درنظرگرفته شده که به راحتی باز و بسته می شود ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۲x32x34 سانتی‌متر

جنس

پارچه

تعداد طبقات

سه عدد

تعداد در

یک عدد

امکانات کمد

قابلیت آویز کردن لباس

برند

متفرقه

قیمت و خریدباکس نظم دهنده مدل ریبا کد ۶

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵x15x10 سانتی‌متر

جنس

پارچه

سایر توضیحات

ساخته شده از فلز و پارچه بافته شده با قابلیت جداسازی و شست و شوی پارچه داخلی

برند

متفرقه

قیمت و خریدسبد نظم دهنده مدل ریبا کد ۳ مجموعه سه عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۶x31x20 سانتی‌متر

سایر توضیحات

ساخته شده از فلز و پارچه بافته شده با قابلیت جداسازی و شست و شوی پارچه داخلی

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

قیمت و خریدنظم دهنده مدل ALF-128 مجموعه ۳ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵x14x12 سانتی‌متر

امکانات ظاهری

در

جنس

پلاستیک

نحوه بسته شدن

چفتی

تعداد در

سه عدد

سایر توضیحات

مناسب برای جوراب ها و وسایل کمد

برند

متفرقه

رنگ

سفید, صورتی, طوسی روشن, مشکی, وانیلی