قیچی شاخه زن

برای مراقبت از باغ خود، ممکن است مجبور شوید درختچه‌ها را کوتاه کنید.  در ایتصورت ممکن است به قیچی شاخه زن نیاز داشته باشید.یک باغ برای اینکه منظره دلپذیر داشته باشد، نیاز به نگهداری دقیق و مکرر دارد. برای این منظور، ابزارهای مختلفی وجود دارد که قادر به ترمیم گیاهان و گل های شما هستند. برای استفاده دقیق تر، برخی از مواد به طور خاص برای گیاهان خاصی طراحی شده اند. بنابراین، کنترل اندازه پرچین نیاز به استفاده از برش پرچین دارد. این اکسسوری در سایزها، برندهای مختلف و … موجود است. برای کمک به شما در انتخاب مناسب ترین قیچی، این راهنمای خرید بهترین اطلاعات را در مورد این موضوع در اختیار شما قرار می دهد.

قیچی شاخه زن چیست؟

قیچی باغبانی که به آن قیچی شاخه زن نیز گفته می شود، دارای دو تیغه خوب تیز شده است که امکان برش دقیق و تمیز را فراهم می کند. یکی از دلایلی که باغبانان این ابزار را ترجیح می دهند همین است.

قیچی یا بوته چین یا پرچین، ابزاری ایده آل برای تسطیح سطوح گیاهان در نظر گرفته می شود. قیچی ها انواع مختلفی دارند که در زیر شرح میدهیم.

انواع مختلف قیچی در بازار چیست؟

دو دسته اصلی قیچی در بازار وجود دارد: قیچی برقی و قیچی بدون موتور.

قیچی موتوری

همانطور که از نام آنها پیداست، این قیچی ها دارای یک واحد موتور متصل به یک برش دندانه دار هستند که آن را به حرکت در می آورد و در دو نوع موجود است. بین قیچی برقی و قیچی حرارتی تمایز قائل شد.

  • قیچی برقی

بقیچی برقی مدلی است که عملکرد آن موتوری است تا امکان اجرای سریعتر کار باغبانی را فراهم کند. برخلاف مدل های حرارتی، قیچی برقی صدای کمتری دارد و سبک تر است. در واقع، موتور الکتریکی به صورت عمودی چیده شده و پس از فعال شدن، تیغه های برشی را که سرعت عبور آنها توسط قطار دنده کنترل می شود، فعال می کند.

قیچی برقی به نظر می رسد بیشتر به محیط زیست احترام می گذارد زیرا عملکرد آن نیازی به سوخت ندارد. دو نوع قیچی برقی وجود دارد: مدل سیمی و مدل شارژی. استفاده از نوع اول مستلزم این است که نزدیک پریز برق باشید. بدون داشتن ذخیره انرژی، این برش پرچین می تواند منطقه استفاده را محدود کند. همچنین اشاره می کنیم که قیمت آن نسبت به مدل باتری کمتر است. مدل های الکتریکی پایین رده توانی بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ وات بر روی یک رژیم ۲۲۰ ولتی خانگی دارند و دارای تیغه های بلند ۴۵ تا ۷۵ سانتی متری هستند. در مورد قیچی های بدون سیم، این دستگاه ها مجهز به باتری با ولتاژ متغیر بین ۱۸ تا ۳۶ ولت هستند. به طور کلی، این مدل ها در ولتاژ بالا عملکرد بهتری دارند.

مزایای

  • ارتفاع کاری بالاتر از آنچه توسط برش دستی ارائه می شود.
  • برش منظم و دقیق؛
  • با باتری یا بدون باتری موجود است.
  • به قدرت عضلانی نیاز ندارد؛
  • مناسب برای پرچین های کوچک؛
  • ارگونومیک.

معایب

  • استفاده شدید برای ارتفاع بالای شانه های اپراتور.
  • به منبع برق نیاز دارد.
  • قیچی حرارتی

برش حرارتی به وضوح برای پرچین های متراکم و بلند نشان داده شده است. دستگاه قوی به باغبان اجازه می دهد تا بر تنه درختان بزرگ غلبه کند. همچنین می تواند برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری در مدت زمان طولانی مفید باشد. موتور آن اغلب با بنزین کار می کند و این مدل نیازی به منبع الکتریکی ندارد. با این حال، برش حرارتی اجازه مانور بهینه را نمی دهد. همچنین موتور و مخزن باعث سنگین شدن تجهیزات می شود. و در حالی که برای استفاده های سنگین مناسب است، همچنان صدای بلندی دارد.

مزایای

  • قدرت بالاتر؛
  • می تواند به شاخه های بزرگ حمله کند.
  • به راحتی قابل جابجایی است.

معایب

  • وزن سنگین؛
  • استفاده پر سر و صدا و آلاینده؛
  • نیاز به تعمیر و نگهداری منظم؛
  • هزینه بالا.

قیچی غیر موتوری یا دستی

مدل دستی قدیمی ترین مدل قیچی است، اما به دلیل هزینه نسبتا پایین آن در مقایسه با مدل برقی، همچنان از شهرت خوبی در بین کاربران برخوردار است. قیچی های غیر موتوری وزن کمتری دارند. آنها موتور ندارند و استفاده از آنها بسیار ساده و بدون نیاز به نگهداری زیاد است.

مزایای

  • آسان برای استفاده ؛
  • قابل دسترس برای همه باغبانان؛
  • نیاز به نگهداری کمی دارد.
  • موجود در اندازه های مختلف؛
  • استفاده غیر آلاینده؛
  • سبک وزن ؛
  • ایده آل برای شفا شاخه؛
  • عملیات مستقل از منابع خارجی

معایب

  • استفاده طولانی مدت ممکن است باعث خستگی عضلات شود.
  • کندی در اجرای کار نسبت به مدل های موتوری.

چگونه یک قیچی شاخه زن خوب انتخاب کنیم؟

برای چیدن پرچین ها و ارائه دکوراسیونی زیبا به باغ خود، سرمایه گذاری روی تجهیزات کارآمد و بادوام مفید است.باید پارامترهایی که در بالا ذکر شده اند را در نظر بگیرید.

نوع قیچی شاخه زن

همانطور که در بالا ارائه کردیم، دو نوع قیچی وجود دارد: مدل های موتوری و مدل های دستی. مدل های برقی در دو نوع هستند. اگر در نزدیکی باغ خود یک پریز دارید، می توانید از یک قیچی برقی سیمی استفاده کنید. مدل هایی با این پیکربندی با قیمت های جذابی در دسترس هستند و برای کار بر روی سطوح کوچک مناسب هستند. برای مناطق بزرگ‌تر،قیچی شاخه زن با باتری مناسب‌تر به نظر می‌رسد، زیرا در حین استفاده به شما آزادی می‌دهد. شما آزادی عمل بیشتری برای دسترسی به هر گوشه باغ خود خواهید داشت.

گاهی اوقات برق از کار می افتد. برای این کار می توانید بین مدل حرارتی و ابزار دستی ساده یکی را انتخاب کنید. اولین مورد مطمئناً قدرتمند است، اما برای عملکرد و نگهداری منظم به بنزین نیاز دارد. برخلاف این مدل و مدل برقی، برش پرچین دستی هزینه کمتری دارد. با این حال، این آخرین نوع برش فقط برای چوب های با ضخامت کمتر مناسب است و برای دستیابی به یک برش کامل و دقیق نیاز به تلاش زیادی دارد. بنابراین اگر شاخه های زیادی برای برش دارید از مدل دستی استفاده نکنید.

ظرفیت برش

برش به لطف تیغه های دستگاه امکان پذیر است. البته هنگام انتخاب قیچی شاخه زن خود باید به این موضوع توجه کنید. اما با توجه به تنوع انواع قیچی های پرچین، ایجاد یک تفاوت ظریف در این سطح مهم است. برای مدل های دستی، دو نوع تیغه وجود دارد: تیغه های چاقو و تیغه های موج دار. قیچی با تیغه های موج دار برای برش چوب های سخت که ضخامت آنها از قطر ۲ سانتی متر تجاوز نمی کند، طراحی شده است. اگر مجبور به مقابله با پرچین های نامنظم هستید، این تیغه مناسب ترین است. موجدار علاوه بر مقاومت، ساقه ها را ثابت نگه می دارد و از لیز خوردن شاخه ها جلوگیری می کند.

در مقابل، می توانید مدل هایی با تیغه های چاقو را انتخاب کنید. اینها برای برش چوب نرم با قطر کمتر مناسب هستند. بوته ها و علف ها را می توان با تیغه های چاقو کوتاه کرد. معمولا مدل های دستی دارای تیغه هایی هستند که طول آنها بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر است. بدون توجه به نوع قیچی، تیغه های بلندتر کار را سریع و دقیق انجام می دهند.

ارتباط تیغه و برش

برای سایر مدل های موتوری، طول تیغه ها برای نوع برقی حدود ۴۵ سانتی متر و برای برش حرارتی ۷۵ سانتی متر است. باید بدانید که هر چه تیغه بزرگتر باشد وزن دستگاه نیز بیشتر می شود. این می تواند یک عامل ناخوشایند در طول استفاده باشد.

غالباً روی مدل‌های موتوری، ظرفیت بریدگی آنها نشان داده می‌شود، یعنی عمقی که می‌توانند چوب را برش دهند. بنابراین توصیه می کنیم از:

  • برای پرچین های باریک: مدلی با ظرفیت برش ۱۲ تا ۱۶ میلی متر.
  • برای پرچین های کلاسیک: مدلی با ظرفیت ۲۰ تا ۲۵ میلی متر.
  • برای پرچین های عمیق و متراکم: مدلی با ظرفیت برش بین ۲۶ تا ۳۴ میلی متر.

سیستم برش نیز عنصری است که در هنگام استفاده از ماشین آلات باید در نظر گرفته شود. در واقع، دستگاه های موتوردار را می توان بر روی سیستم های مختلف برش پیکربندی کرد. بین سیستم های برش تکی و سیستم های برش دوبل با حرکت معکوس تفاوت قائل می شود.

در گروه اول، قیچی‌هایی را می‌بینیم که یک قسمت متحرک بالایی و یک قسمت ثابت پایینی دارند. آنها در پرچین های باریک و کلاسیک استفاده می شوند.

از طرف دیگر قیچی مجهز به سیستم برش با حرکت معکوس دوگانه به شما امکان برش پرچین های بلند و متراکم را می دهد. این نوع سیستم، کارآمد و قدرتمند، برای استفاده منظم مطلوب است. به طور کلی از تیغه های متحرک تشکیل شده است.

ارگونومی

برای راحتی در حین استفاده، باید اطمینان حاصل کنید که ابزار مانور خوبی ارائه می دهد. ما توصیه می کنیم مدلی را انتخاب کنید که دسته های روکش دار را برای گرفتن بهتر ارائه می دهد. در واقع، اگر مجبور باشید ساعت های زیادی کار کنید، در خطر ابتلا به دست درد هستید. برای غلبه بر این ناراحتی، برندها بالشتک های نرم (لاستیک یا چوب پنبه ای) و بدون لغزش روی دسته ها ارائه می دهند. بسته به برند، ممکن است از قیچی با دسته های قابل تنظیم بهره مند شوید. این مدل ها هنوز به عنوان قیچی تلسکوپی شناخته می شوند. صرف نظر از نوع، موتوری یا دستی، این عملکرد تلسکوپی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از نردبان یا نردبان به پرچین های بلند یا دوردست برسید

اخیراً مدل های موتوردار دارای دسته چرخشی هستند. از آنجایی که پیرایش پرچین ممکن است نیاز به تغییر موقعیت داشته باشد (از عمودی به افقی یا بالعکس)، مچ دستی که می تواند چرخانده شود کار را تسهیل می کند و توانایی هدایت میله برش را فراهم می کند.

برای انتخاب قیچی شاخه زن قیچی های ساخته شده از مواد سبک مانند آلومینیوم را توصیه می کنیم. در واقع مواد تولیدی تعیین کننده وزن قیچی است که از نظر ارگونومی معیار مهمی است. برای استفاده طولانی مدت، بهتر است در صورت امکان به مدل برقی مراجعه کنید. مدل دستی نیز امکان پذیر است. اما این برای عضلات شما دردناک خواهد بود که در طول زمان تلاش زیادی انجام دهند. توجه داشته باشید که این دو نوع قیچی شاخه زن وزنی بین ۱ کیلوگرم تا ۴.۶ کیلوگرم دارند. تریمرهای پرچین حرارتی، با وجود اینکه برای کارهای شدید توصیه می شوند، سنگین ترین هستند. شما می توانید بین ۴.۶ تا ۵.۵ کیلوگرم پیدا کنید.

بودجه

حتی اگر تضمینی برای کیفیت و دوام نباشد، قیمت یک محصول نیز می تواند بر خرید یا عدم خرید آن تأثیر بگذارد. بنابراین، علاوه بر قیمت، نوع، مواد، فناوری و برند ساخت قیچی شاخه زن، آن را به محصولی سطح بالا، میان‌رده یا سطح بالا تبدیل می‌کند. با مبلغی بین چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان امکان تهیه قیچی شاخه زن دستی برای شما وجود دارد.

لوازم جانبی سازگار

تجهیز ابزار به لوازم جانبی می تواند عملی بودن آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. برای برخی از قیچی ها تجهیزاتی مانند جمع کننده زباله، غلاف محافظ و غیره وجود دارد.

غلاف محافظ مانند کیسی است که از تیغه محافظت می کند و از آسیب رساندن کاربر هنگام نگهداری ابزار خود جلوگیری می کند. کوره های محافظ در چندین مدل موجود هستند و باید یکی را انتخاب کرد که به اندازه کافی دستگاه را بپوشاند. در مورد زباله جمع کن، روی تیغه ها قرار می گیرد و باغبان را از برداشتن شاخه های بریده بالای پرچین معاف می کند.

جدا از این پارامترها برای انتخاب مناسب ترین قیچی شاخه زن ، معیارهای دیگری از جمله برند، کمک برش، کیفیت تیغه و غیره باید در نظر گرفته شود. به همان اندازه مهم هستند.

چرا از قیچی برای پیرایش پرچین استفاده کنیم؟

استفاده از قیچی برای پیرایش پرچین ها بسیار کاربردی است. این ابزار به گونه ای ساخته شده است که تیغه هایی به اندازه کافی بلند و تیز دارد که به شما امکان می دهد سریعتر از هر ابزار دیگری برش دهید. برای اصلاح بوته ها، چمن ها یا پرچین ها، تیغه های تیز کافی نیست. شما باید بتوانید بدون درشتی برش دهید تا زیبا باشد. اکثر قیچی ها دارای سیستم قفسه ای هستند که راحتی و دقت را هنگام برش گیاهان بهبود می بخشد. به همین دلیل است که قیچی شاخه زن یا برش پرچین ابزار ایده آلی برای این کار است. برای باغبان، این ابزار دقیق، مفید و همه کاره است.

نحوه استفاده از قیچی شاخه زن

قیچی دستی مانند یک قیچی معمولی استفاده می شود. جهت استفاده موفقیت‌آمیز و کارآمدتر، توصیه می‌کنیم دسته‌ها را با فاصله کافی از تیغه‌ها سفت کنید تا فشار دادن آن‌ها آسان‌تر شود و از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید.

مدل های مجهز به موتور، بسته به عمودی یا افقی بودن برش، باید از پایین به بالا یا از چپ به راست حرکت کنید. برای کوتاه کردن پرچین، باید شروع به بریدن شاخه های موجود در کناره های گیاه کنید.

باید به خاطر داشت که مدل های حرارتی برای عملکرد صحیح نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. سایر انواع قیچی نیز برای بهترین استفاده نیاز به روغن کاری تیغه ها دارند. مانند هر ابزار باغبانی، لازم است که حفاظ‌هایی قرار دهید تا هیچ خطری نداشته باشید: پوشیدن عینک، دستکش.

 

انواع مدل بیل

شلنگ آبیاری

محصولات پیشنهادی

خرید و قیمت لوازم آبیاری قطره ای تهران دریپ مدل GAMMA-200 مجموعه 200 عددی
خرید و قیمت                                     گل سینه زنانه مدل سبد گل

خرید و قیمت قیچی شاخه زن هیزان مدل SK5

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

– تیغه های بسیار سخت شده و تیز فورج شده – دارای دسته تلسکوپی از جنس الومینیوم – طول دسته درحالت باز شده: ۹۰ سانتی‌متر

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۵x30x4 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

برند

متفرقه

رنگ

طلایی, نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3115

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

– دارای تیغه‌های مسی با قابلیت تیز کردن به دفعات – دارای دسته‌های ثابت با طول: ۷۰ سانتی‌متر – برش آسان شاخه‌هایی با قطر کمتر از ۳ سانتی‌متر

ابزار

قیچی

جنس دسته

فولادی

برند

رونیکس

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل XING SHUO

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

برای سهولت کار بهتر است شاخه را به صورت اریب برش دهید

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۴x25x3 سانتی‌متر

جنس دسته

فلز

برند

متفرقه

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر مدل ۴۱۶۵

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

کالای ۱۰۰درصد اصلی بسیار باکیفیت تیغه فولادی با روکش کروم

ابزار

قیچی

ابعاد

۳.۵x20x80 سانتی‌متر

جنس دسته

فلز

برند

برگر

رنگ

قرمز

خرید و قیمت قیچی شاخه زن واستر مدل ۰۰۲

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی شاخه زن با دسته آنتنی

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۲۰۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

زرد

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر مدل BRG4330

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

وزن : ۱۳۰۰ گرم نوع تیغه : فولادی ساخت : آلمان

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۰x23x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

برگر

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT7401 کد ۰۱۸

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

نوع تیغه: فولاد SK-5 محصول کشور تایوان

ابزار

قیچی

ابعاد

۷۶×۲۸.۵×۱ سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۳۰۷ گرم

برند

اینکو

رنگ

مشکی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آلتونا مدل ۲۳-۰۷۴۱

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

جنس تیغه فولادی جنس دسته روکش دار کشور سازنده اسپانیا (Spain) وزن تقریبی کالا ۰.۲ کیلوگرم وزن تقریبی بسته بندی ۰.۵ کیلوگرم طول قیچی ۲۳ سانتی متر (۹ اینچ)

ابزار

قیچی

ابعاد

۲۲x5x2 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۵۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر کد ۴۱۶۵

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

سری کروی شکل تیغه نچسب تیغه جنس فولاد با عملکرد بالا

ابزار

قیچی

ابعاد

۸۰x20x3.5 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۱۵۰ گرم

برند

برگر

خرید و قیمت قیچی شاخه زن لایت مدل HC-822B

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

– ساخت کشور ژاپن – تیغه فولادی فورج SK5 به طول ۷۰ میلی متر – دسته ای از جنس کربن استیل مقاوم – روکش PVC دسته جهت عدم تعریق و عدم لغزش دست کاربر

ابزار

قیچی

ابعاد

۷۰x18x3 سانتی‌متر

جنس دسته

استیل

برند

لایت

رنگ

آبی روشن

خرید و قیمت قیچی شاخه زن هیزان مدل sk-5

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

– تیغه های بسیار سخت شده و تیز فورج شده – دارای دسته تلسکوپی از جنس الومینیوم – طول دسته درحالت باز شده: ۹۰ سانتی‌متر

ابزار

تیغه

ابعاد

۶۵x30x4 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

متفرقه

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر مدل ۴۲۷۰

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

وزن : ۱۳۰۰ گرم جنس تیغه :فولادی ظرفیت برش ۴۰ میلیمتر

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۵x23x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

برگر

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3121

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۲x29x80 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۳۰۰ گرم

برند

رونیکس

رنگ

چند رنگ, نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر مدل ۴۱۶۵

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

سری کروی شکل تیغه نچسب تیغه جنس فولاد با عملکرد بالا

ابزار

قیچی

ابعاد

۳.۵ × ۲۰ × ۸۰ سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۱۵۰ گرم

برند

برگر

رنگ

قرمز

خرید و قیمت قیچی شاخه زن هیزان مدل AT295

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

این محصول ساخت کشور تایوان بوده ودارای تیغه SK5 ودسته سبک بازشونده تا ۱۰۰ سانتی متر میباشد

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۷x23x3 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۷۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

سبز

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آلتونا مدل دسته تلسکوپی ۰۳۴۵

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

جنس تیغه فولاد فورج شده جنس بدنه روکش دار نوع دسته تلسکوپی طول دسته ۶۳ تا ۹۶ سانتی متر کشور سازنده اسپانیا (Spain)

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۳x8x5 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۰۰۰ گرم

برند

آلتونا

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آکوا کرفت مدل ۳۶۱۷۰۹

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۱۰۰x40x5 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۲۱۰ گرم

برند

آکواکرفت

رنگ

آبی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن لایت تری مدل تلسکوپی R100

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

_تیغه استیل ۶۵mm _تیغه با روکش تفلون و کروم _پیچ استیلی ۴۵ _دسته تلسکوپی آلومینیومی PP+TPR _طول متغیر دسته ۹۴cm-66

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۶x22x4 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

متفرقه

رنگ

استیل, نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن لایت مدل ۱۱۱۰TA

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_az-ghichi-shakhh-zn-jht

ابزار

قیچی

ابعاد

۲۵x4x70 سانتی‌متر

جنس دسته

ای‌بی‌اس

برند

لایت

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن تیوان مدل AT-595

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

– دارای دسته سبک و تلسکوپی – دارای تیغه تیز و از جنس کرین استیل – جنس دسته از آلومینیوم

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۷x25x4 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۸۵۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ, زرشکی, سفید

خرید و قیمت قیچی شاخه زن فیسکارس مدل L104-112330

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

ظرفیت برش تا قطر ۳۸ میلیمتر شاخه

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۵x20x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۱۸۰ گرم

برند

فیسکارس

رنگ

آلومینیومی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل GHI-01

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۵۶x24x4 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۱۴۹ گرم

برند

متفرقه

رنگ

مشکی, نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP82

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قابلیت دسترسی تا ارتفاع ۳.۵ متر قابلیت برش تا زاویه ۲۳۰ درجه ساخت فنلاند

ابزار

قیچی

ابعاد

۱۵۸x102x4 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۸۷۰ گرم

برند

فیسکارس

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل G1

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی شاخه زن دسته فلزی روکش دار

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۵x22x3 سانتی‌متر

وزن

۱۴۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

سبز

خرید و قیمت قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT7608

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_dsth-argonomik-zd-terig

ابزار

قیچی

ابعاد

۷۶×۲۸.۵×۲ سانتی‌متر

جنس دسته

پلاستیک

برند

اینکو

رنگ

مشکی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل N38

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۳۶x13x4 سانتی‌متر

جنس دسته

کروم وانادیوم

وزن

۴۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

زرد

خرید و قیمت قیچی شاخه زن پانی مدل PGS-113

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی دارای دسته تلسکوپی می باشد.

ابزار

قیچی

ابعاد

۳x21x65 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ

خرید و قیمت قیچی شاخه زن پانی مدل PGS-110

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی دارای دسته تلسکوپی می باشد.

ابزار

قیچی

ابعاد

۳x22x69 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ

خرید و قیمت قیچی شاخه زن لایت تری مدل R400

توضیحات تکمیلی

ابزار

میوه چین

ابعاد

۲۲x6x2 سانتی‌متر

جنس دسته

ای‌بی‌اس

برند

متفرقه

رنگ

قرمز

خرید و قیمت قیچی شاخه زن پانی مدل PGS-117-2

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچیدسته تلسکوپی می باشد وبه همراه ۱ عدد اره تاشو چوب بر پانی

ابزار

قیچی

ابعاد

۳x26x69 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل AS

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی شاخه زن قابلیت تغییر سایز دسته از ۳۰ الی ۴۵ سانتی متر

ابزار

قیچی

ابعاد

۴۱x17x4 سانتی‌متر

وزن

۶۹۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل GH-5

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی شاخه زنی کشویی

ابزار

قیچی

ابعاد

۹۰x20x4 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۳۸۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن بی اس مدل BS-1

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی دسته تلسکوپی می باشد.اندازه دسته ها قابل تغییر می باشد.

ابزار

قیچی

ابعاد

۹۸x136x4 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

متفرقه

رنگ

آبی, چند رنگ

خرید و قیمت قیچی شاخه زن دی تولز مدل CR-V

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

دارای قابلیت دسته تلسکوپی برای بلندتر شدن دسته قیچی

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۵x20x3 سانتی‌متر

جنس دسته

فلز

وزن

۱۵۷۲ گرم

برند

متفرقه

رنگ

قرمز

خرید و قیمت قیچی شاخه زن نکستول گروپ مدل N1

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی شاخه زنی NEXTOOL قابلیت تغییر سایز دسته از ۴۵ الی ۷۷ سانتی متر MADE IN TAIWAN

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۶x45x4 سانتی‌متر

وزن

۱۶۵۰ گرم

برند

نکستول گروپ

رنگ

سبز تیره

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آلتونا مدل ۰۳۷۵-۸۲

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_–sakht-kshor-aspania

ابزار

قیچی

ابعاد

۸۲x25x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۵۰۰ گرم

برند

آلتونا

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن تلسکوپی تیوان مدل MMA-TW-26-36

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۵x22x4 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۴۰۰ گرم

برند

تیوان

رنگ

زرشکی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن کارناوال مدل KR60

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۷۰x25x5 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۰۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آلتونا مدل ۵۳۲۳-۷۵

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_jht-hrs-drkhtan-pr-bar-

ابزار

قیچی

ابعاد

۷۵x20x4 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۲۱۵ گرم

برند

آلتونا

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آلتونا مدل ۵۳۲۳

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

ساخت کشور اسپانیا

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۴x27x5 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰ گرم

برند

آلتونا

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آلتونا مدل ۶۰-۵۳۲۳

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_tighh-foladi-ba-ghdrt-b

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۱x24x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۰۰۰ گرم

برند

آلتونا

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن دایسون مدل DP103

توضیحات تکمیلی

ابزار

میوه چین

ابعاد

۳۰x15x3 سانتی‌متر

جنس دسته

روکش دار

وزن

۳۰۰ گرم

برند

دایسون

رنگ

نارنجی کم‌رنگ

خرید و قیمت قیچی شاخه زن استارمکس مدل STRMX-1

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

قیچی دسته تلسکوپی می باشد.اندازه دسته ها قابل تغییر می باشد.

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۳x93x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

برند

استارمکس

رنگ

آبی, چند رنگ, سرمه ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن اینکو مدل HLTS-7401

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_tnzim-dsth-:-5-saiz-az-

ابزار

قیچی

ابعاد

۶۷x21x1 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۷۲۰ گرم

برند

اینکو

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن آ اس آ کد ۴

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_hdaksr-ghtr-brsh-ghichi

ابزار

قابل حمل

ابعاد

۹۰x15x5 سانتی‌متر

جنس دسته

روکش دار

وزن

۱۶۴۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

نارنجی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن فیسکارس مدل ۱۱۲۲۹۰L74

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

جنس تیغه فولادی ، جنس دسته از فیبر کربن ، دارای مکانیزم Powergear ، دارای تیغه با روکش PTFE ،

ابزار

قیچی

ابعاد

۵۵x19x3 سانتی‌متر

جنس دسته

ای‌بی‌اس

وزن

۵۵۰ گرم

برند

فیسکارس

رنگ

مشکی

خرید و قیمت قیچی شاخه زن مدل گوریلا کد YP-TELESCOPEI-91CM

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_-ghichi-shakhh-zn-mdl-g

ابزار

قیچی

ابعاد

۹۱x22x3 سانتی‌متر

جنس دسته

آلومینیوم

وزن

۱۲۸۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر کد ۴۱۷۰

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

دسته آلومینیومی با کیفیت تیغه با کیفیت بسیار بالا

ابزار

قیچی

ابعاد

۸۰x20x3 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۲۰۰ گرم

برند

برگر

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن برگر کد ۴۲۵۵

توضیحات تکمیلی

ابزار

قیچی

ابعاد

۸۰x29x2.5 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۵۰۰ گرم

برند

برگر

رنگ

نقره ای

خرید و قیمت قیچی شاخه زن نووا مدل NTS 2370

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

at_–mnasb-brai-brsh-shakh

ابزار

قیچی

ابعاد

۴ × ۳۰ × ۶۸ سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

۱۶۲۰ گرم

برند

نووا

رنگ

نقره ای