شلف دیواری

در روند طراحی دکوراسیون امروزی، شلف های دیواری اقلام چند منظوره و محبوبی هستند که می توانند مزایای زیادی فراتر از عملکرد اصلی آن به عنوان یک فضای ذخیره سازی به ارمغان بیاورند.

این را می توان به لطف طراحان محصول که وضعیت موجود را به چالش می کشند و شلف های دیواری با طراحی زیبا ساخته اند که نه تنها برای حل مشکل کمبود ذخیره سازی کار می کند، بلکه می تواند به عنوان یک افزودنی تزئینی زیبا نیز استفاده شود.

امروزه انواع مختلفی از شلف دیواری وجود دارد، از قفسه های دیواری گرفته تا قفسه های گوشه ای ایستاده. در حالی که قفسه‌های دیواری شناور برای اتاق‌های کوچک مناسب هستند، قفسه‌های ایستاده برای شما که واقعاً به فضای زیادی برای سازماندهی بسیاری از وسایل خود نیاز دارید، بهتر است.

شلف دیواری نیز با سبک و رنگ های مختلف عرضه می شوند. تطبیق قفسه ها با سبک دکوراسیون فعلی و پالت رنگ شما می تواند برای دستیابی به ظاهر بصری عالی بسیار مهم باشد.

برای کمک به شما در یافتن قفسه های مناسب، بر اساس تجربه خود در استفاده از قفسه ها در پروژه های طراحی داخلی، نظرات صادقانه ای را می نویسیم. ما همچنین نکات، ترفندها و راهنمای خرید را ایجاد می کنیم که مطمئناً برای هر کسی که قصد خرید آن را دارد بسیار مفید خواهد بود. و در اینجا آنها هستند:

راهنمای خرید شلف دیواری

قفسه های چه رنگی با دیوار خاکستری می آید؟

سایه های مختلف خاکستری یک پالت رنگ مورد علاقه برای صاحبان خانه است که می خواهند فضایی مدرن و دراماتیک ایجاد کنند. رنگ های خنثی با رنگ های متضاد به خوبی کار می کنند و می توانند به طور موثر مبلمان و دکوراسیون را برجسته کنند.

یکی از رایج ترین عناصر دیوار برای زیبایی دیوارها

شلف دیواری را می توان تقریباً در هر جایی از خانه شما، از اتاق خواب گرفته تا آشپزخانه، زیرزمین یا اتاق نشیمن، تا زمانی که خانه شما از سبک دکوراسیون کلاسیک، روستیک، رترو یا صنعتی استفاده کرد. بله، یکی از اشکالات این آیتم ها این است که نمی تواند به خوبی با برخی از سبک های دکور محبوب، مانند مینیمالیسم یا معاصر ترکیب شود.

سوالات متداول در مورد قفسه ها

چگونه شلف دیواری را تزئین کنیم

قفسه ها نه تنها به عنوان یک انبار اضافی می توانند فضاهای اضافی عالی باشند، بلکه می توانند مکان های بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند که بتوانید آنها را کشف و تزئین کنید تا لمس شخصی بیشتری را به فضای خود وارد کنید. در اینجا ایده هایی وجود دارد که چگونه می توانید قفسه های خود را تزئین کنید تا آن را شگفت انگیز کنید:

به جای اینکه مجموعه ظروف زیبا و قیمتی مورد علاقه خود را در داخل کابینت خود مخفی نگه دارید، چرا آن ها را در قفسه های خود نشان ندهید. به این ترتیب، نه تنها می توانید در حین نگاه بازدیدکنندگان به آنها افتخار کنید، بلکه باعث می شود فضا منحصر به فرد و شخصی تر به نظر برسد.

باغ شناور

اگر می خواهید ظاهری سبز، تازه و طبیعی به فضای خود اضافه کنید، می توانید از قفسه های خود برای انجام این کار استفاده کنید. با قرار دادن چند گیاه مصنوعی در بالای قفسه های دیواری خود، به راحتی می توانید باغ شناور خود را ایجاد کنید. برای به دست آوردن یک نتیجه عالی، ترکیب انواع مختلف گیاهان، گل‌ها و انگورها در یک آرایش تصادفی، طبیعی به نظر می‌رسد.

تابلوی داستان

یکی دیگر از ایده های عالی برای تزئین شلف دیواری استفاده از آن ها به عنوان یک تابلوی خاطره  است که در آن تعدادی از قاب عکس های خانوادگی خود را قرار می دهید و آنها را در قفسه های مختلف دسته بندی می کنید. به عنوان مثال، از یک قفسه برای نمایش تمام عکس های سفر خود استفاده کنید، در حالی که قفسه دیگر برای نمایش عکس های روزهای عروسی خود استفاده می شود. به این ترتیب هر بازدید کننده یا اعضای خانواده می تواند آنها را ببیند و به راحتی سفر زندگی شما را فقط با دیدن قفسه ها دنبال کند.

نمایش صنایع دستی

اگر عاشق سفر هستید، می توانید قفسه های خود را با استفاده از سوغاتی هایی از تمام کشوری که بازدید کرده اید تزئین کنید. به نمایش گذاشتن آنها در قفسه های خود نه تنها فضای شما را با ترکیبی از اقلام مختلف با سبک های مختلف غنی می کند، بلکه می تواند به بازدید کننده شما نشان دهد که به سراسر جهان سفر کرده اید!

شلف دیواری را چقدر می توان آویزان کرد؟

تعیین ارتفاع مناسب برای آویزان کردن قفسه های دیواری باید دو جنبه متفاوت را در نظر بگیرد. ابتدا، باید عملکرد اصلی آن را به عنوان یک فضای ذخیره سازی در نظر بگیرید، بنابراین دسترسی به آن باید آسان باشد. ثانیاً باید آن را از نظر تزئینی در نظر بگیرید، بنابراین مانند سایر وسایل تزئینی دیوار باید در سطح چشم ما قرار گیرد. با در نظر گرفتن این دو عامل، ارتفاع ایده آل برای هر قفسه دیواری حدود ۴ تا ۶ فوت بالاتر از کف است.

چگونه شلف دیواری را مرتب کنیم؟

اگر مجموعه‌ای از قفسه‌های دیواری را با قفسه‌های مجزا خریداری کرده‌اید یا ایجاد کرده‌اید، چیدمان آن‌ها در دیوار گاهی اوقات می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد، جایی که باید از تمام خلاقیت و تخیل خود برای تنظیم چیدمان عالی که کاملاً متناسب با فضای شما باشد استفاده کنید. و در اینجا چند ایده اساسی وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان دستورالعملی برای مرتب کردن قفسه های متعدد برای دریافت بهترین نتایج استفاده کنید:

ترتیب متقارن

اگر می خواهید ظاهری تمیز و ساختار یافته ایجاد کنید، چیدمان متقارن بهترین انتخاب برای شماست. در این چیدمان آن قفسه ها را در یک ارتفاع قرار می دهید و به صورت افقی ردیف می کنید یا می توانید آنها را به صورت عمودی روی هم قرار دهید.

چیدمان نامتقارن

در این چیدمان، می‌توانید آن دسته از قفسه‌ها را به‌طور تصادفی آویزان کنید، زیرا می‌خواهید ظاهری خلاقانه‌تر و هنرمندانه‌تر ایجاد کنید. یکی از نکات مهمی که در صورت انتخاب این روش باید به آن توجه کنید این است که مطمئن شوید که آنها همچنان شبیه یک گروه یا مجموعه ای از قفسه ها هستند، بنابراین از قرار دادن قفسه ها خیلی دور از بقیه خودداری کنید. و یکی از ترفندهای مورد علاقه ما برای نگه داشتن آنها در کنار هم، ایجاد مقداری همپوشانی بین قفسه است.

 

مقالات پیشنهادی:

 

محصولات پیشنهادی

خرید و قیمت داس موتوری ماک مدل GX 50B
خرید و قیمت                                     شمع طرح happy yalda مدل 1004

قیمت و خریدشلف دیواری مدل ریو

شلف دیواری طرح ریو قابل استفاده برای تمام دکوری ها و گلدان با قابلیت نصب آسان. از این محصول میتوانید به عنوان جا ادویه در آشپزخانه استفاده کنید جنس این شلف از MDF است ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x10x2 سانتی‌متر

جنس روکش

ملامینه

جنس

ام دی اف

ضخامت

۱۶

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

برند

متفرقه

رنگ

سفید, سفید صدفی, قهوه ای, قهوه ای روشن, مشکی

قیمت و خریدشلف دیواری آرتینو مدل ۳tier

شلف به ابزاری طاقچه‌مانند یا کمدمانند همراه با دیواره‌های محصورکننده گفته می‌شود که در انواع مختلف، با رنگ‌ها و جنس‌های گوناگون وجود دارد. این ابزار بسیار کاربردی می‌تواند هر صاحب خانه‌ای را از شر دغدغه چگونگی چیدمان و دکوراسیون منزل خلاص کرده و محیط ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x20x30 سانتی‌متر

جنس روکش

ام دی اف

جنس

نئوپان

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۱۶

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

شلف دیواری شامل ۳ طبقه است. سایز طبقه ها:۱۷×۵۰ سانتی متر فاصله طبقات: ۲۵ سانتی متر ارتفاع کلی: ۸۰ سانتی متر

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

بژ, خاکستری, دودی, سبز مغز پسته ای, سفید, سفید صدفی, شکلاتی, طوسی, طوسی تیره, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات, کرم, نسکافه ای, نقره ای, نوک مدادی

قیمت و خریدشلف دیواری مدل SW01

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x16x1.5 سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۱ تا

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

جنس طبقه لترون جنس پایه ها چوب روس همراه با پیچ و رولپلاک

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

بژ, خاکستری, دودی, سفید, سفید صدفی, شکلاتی, طوسی, طوسی تیره, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات, کرم, مشکی, نسکافه ای, نقره ای, نوک مدادی

قیمت و خریدشلف رومیزی کد S10

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x15x40 سانتی‌متر

جنس روکش

پی وی سی

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۴ تا

ضخامت

۱۶

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

آشپزخانه

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

دودی, سفید, قهوه ای, قهوه ای روشن, کرم, مشکی

قیمت و خریدشلف دیواری مدل W.A کد SH0011

شلفهای دیواری این روزها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی و جلوه بخشیدن به فضای خانه و اتاق ایفا میکنند. با شلف دیواری کد SH0011 شما می توانید از دیوار های خالی منزل خود استفاده بهینه برای نمایش و نگهداری وسایل خود کنید.از این محصول ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x9x12 سانتی‌متر

جنس روکش

چوب

جنس

چوب

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۲۰

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

-جنس بدنه این محصول از چوب روسی است. -از محکم شدن پایه ها به دیوار ،توسط پیچ اطمینان حاصل نمایید.

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, سفید, شکلاتی, عسلی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات, کرم, ماهگونی, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل sh0112 مجموعه ۳ عددی

در میان انبوهی از محصولات چوبی که به عنوان شی دکوراتیو برای منازل استفاده می شوند ، طبقات دیواری چوبی نقش بسزایی در فرآیند لوکس کردن فضا دارند ولی کیفیت آن ها بسیار در این روند تاثیر دارد. گروه هنری اثر با اتکا بر ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x11x11 سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۲۰

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

دارای چندین لایه محافظ چوب. مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی.

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, بی رنگ شفاف, بی رنگ مات, شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات, قهوه‌ای شتری, کرم, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری خونه خاص مدل Linear

قابهای فیوز برق در خانه ها معمولا چهره زیبایی ندارد و قرار دادن شلف دیواری با طرح زیبا روی قاب فیوز می تواند جلوه زیبایی به خانه یا محل کار بدهد. همچنین می توان با نصب قلاب از آن به عنوان جاکلیدی هم استفاده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۶x5x22 سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

پذیرایی

سایر توضیحات

ابعاد داخلی: ۲۶ در ۲۲ سانتی متر با عمق ۵ سانتی متر ابعاد خارجی (کلی): ۳۵ در ۳۳ سانتی متر ضخامت ورق ۸ میلی متر همراه ۲ عدد دستگیره، ۳ عدد قلاب جاکلیدی، و پیچ مونتاژ قطعات با خریدار محترم

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

خونه خاص

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل SH-NZ095 طرح قلب مجموعه ۳ عددی

طرح های متنوع از طاقچه های دیواری یا همان شلف از جنس PVC یا چوب MDF مدتی است که زینت بخش منازل هموطنان عزیز شده است. این طرح نیز یکی از طرح های پر طرفدار از این نوع طرح ها از جنس PVC بوده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۴x10x10 سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

مستطیل

سایر توضیحات

ابعاد شلف بزرگ :۴۴x10x10 سانتی متر ابعاد شلف متوسط: ۳۶x10x10 سانتی متر ابعاد شلف کوچک: ۲۷x10x10 سانتی متر

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری خونه خاص مدل جاکتابی

شلف جاکتابی محصول ایرانی خونه خاص بوده که از ورق درجه یک پی وی سی با کیفیت برش عالی ساخته شده است. این محصول مناسب جای کتابی، جای ادویه، نظم دهنده لوازم منزل یا آشپزخانه شما می باشد. این محصول (با رنگ سفید) کاملا ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۱x11x15 سانتی‌متر

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۸ میلی متر

سایر توضیحات

رنگ سفید جنس PVC قابل شستشو سایر رنگها جنس MDF غیر قابل شستشو مونتاژ قطعات با خربدار محترم

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

خونه خاص

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل ۲۰

شلف نیم لوزی ،از بهترین جنس pvc موجود در بازار ساخته شده است. این کالا ضد آب بوده و قادر به تحمل وزن اجسام تا ۳ کیلوگرم می باشد.برای تزئین و زیباتر کردن خانه و محل کارتان میتوانید از این کالا برای گلدان، ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۱.۵×۱۴.۵×۱۹ سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۲۰

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

آشپزخانه

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل لوزی کد ۰۹۰۳۰۰۳۵ سایز متوسط

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۷ * ۳۰سانتی‌متر

جنس

چوب

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

ابعاد قفسه : ۱۰ * ۱۷ سانتی متر

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری خونه خاص مدل شش ضلعی مجموعه ۵ عددی

شلف دیواری شش ضلعی محصول ایرانی خونه خاص بوده که از جنس پی وی سی درجه یک تولید شده است. این محصول با ظاهری ساده نمایی هندسی بسبار زیبایی دارد .ترکیب ۵ عددی این شلف ها در زوایای مختلف در کنار هم جلوه های ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰x18x9 سانتی‌متر

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۸ میلی متر

شکل محصول

شش ضلعی

سایر توضیحات

این محصول فقط با برند خونه خاص عرضه می شود _ رنگ سفید جنس pvc قابل شستشو و سایر رنگها (نسکافه ای، قهوه ای و …) جنس چوب mdf غیر قابل شستشو _ ابعاد در تصویر

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

خونه خاص

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل کلبه

دیوارکوبها بهترین و مناسبترین جایگزین برای تابلوهای سنگین و حجیم بوده و برخی اوقات جلوه ی زیباتری نیز به دکوراسیون می بخشد. این کلبه چوبی توسط استادکاران پاچیکو ساخته و رنگ آمیزی شده و مناسب استفاده در پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و یا ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰x8x25 سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۱ تا

برند

متفرقه

رنگ

آبی, آبی روشن, خاکستری, زرد, سبز آبی, سبز مغز پسته ای, سفید, صورتی, قرمز, قهوه ای روشن, مشکی, نارنجی

قیمت و خریدشلف رومیزی مدل دو طبقه چوبی کد ۰۵۳

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۲x25x38 سانتی‌متر

جنس روکش

چوب

جنس

چوب

تعداد طبقات

۲ تا

ضخامت

۳ سانتی متر

شکل محصول

مربع

سازگار با محیط

آشپزخانه

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات

قیمت و خریدشلف دیواری مدل L3 بسته ۳ عددی

شلف‌های سه‌گانه کوچک با طراحی مدرن و بروز خود علاوه‌بر نگهداری از وسایل به بهینه‌ترین حالت ممکن، به خاطر خاصیت شفافیت فوق‌العاده خود با هر دکوراسیونی خود را وفق می‌دهند. این شلف‌ها را می‌توان در اتاق خواب کودکان، سالن پذیرایی، آشپزخانه، دستشویی و حتی ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۲x9x3 سانتی‌متر

جنس

اکرلیک

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۳mm

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

حمام

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ شفاف

قیمت و خریدشلف دیواری اتاق کودک مدل ابر دوقلو

شلف دیواری اتاق کودک ابر دوقلو متناسب با فضای اتاق کودک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است.این محصول زیبا و کارآمد علاوه بر ساماندهی به خرده لوازم اتاق کودک ، جلوه ای شکیل و فانتزی به اتاق دلبندتان می بخشد . این ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

طول

۳۵ سانتی‌متر

عرض

۲۰ سانتی‌متر

وزن

۳۴۰ گرم

جنس

پی‌وی‌سی

اقلام همراه

دو عدد پیچ و رولپلاک متناسب با جای پیچ های تعبیه شده برای شلف

سایر توضیحات

مناسب برای تزئین و نظم دهی وسایل اتاق کودک

برند

متفرقه

قیمت و خریدشلف دیواری مدل R300 مجموعه سه عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۳x9x10 سانتی‌متر

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۸ تا

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

at_abead-shlf-bzrg-:-tol-4

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای, قهوه ای تیره, گندمی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری کد L200 طرح قلب

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x10x11 سانتی‌متر

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۸ تا

سازگار با محیط

حمام

سایر توضیحات

رنگ سفید محصول از جنس pvc و قابل شستشو می‌باشد. سایر رنگ ها از جنس ام دی اف مرغوب می‌باشد. قابلیت استفاده هم به صورت نصب بر روی دیوار و هم به صورت زمینی.

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای تیره, نسکافه ای

قیمت و خریدطبقه دیواری مدل Macrame

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۹x10x30 سانتی‌متر

جنس

چوب

شکل محصول

مستطیل

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, ماهگونی, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل دایان مجموعه دو عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x20x40 سانتی‌متر

جنس روکش

ملامینه

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۲ تا

ضخامت

۱۶

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

ابعاد شلف ۵۰×۲۰ با عمق ۱۰ سانتی متر است مجموعه دو عددی

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای, کرم, مشکی

قیمت و خریدشلف مدل mosalas 005

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x12x30 سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۲۵

شکل محصول

مثلث

سازگار با محیط

اتاق خواب

سایر توضیحات

نیاز به سر هم بندی دارد

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل پیانو VN-215

این روز ها با توجه به فضای کم خانه ها و ادارات برای جایگذاری دکوری و لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه، نیاز به یک طبقه یا شلف دیواری کاملا محسوس است. شلف های دیواری به عنوان ابزاری دکوراتیو نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x22x10 سانتی‌متر

جنس روکش

ام دی اف

جنس

فلز

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۱۶

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

این محصول شامل یک طبقه در سایز ۲۰×۶۰ سانتی متر و یک جفت پایه فلزی مشکی رنگ می باشد. ضخامت تخته ۱۶ میلی متر است‌ برای انتخاب رنگ روشن یا تیرهتخته چوبی در قسمت سفارش نوع رنگ را مشخص فرمایید.

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای روشن

قیمت و خریدشلف رومیزی مدل A500

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x21x35 سانتی‌متر

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۸ تا

سایر توضیحات

رنگ سفید محصول از جنس pvc و قابل شستشو می‌باشد. سایر رنگ ها از جنس ام دی اف مرغوب می‌باشد. قابلیت استفاده هم به صورت نصب بر روی دیوار و هم به صورت زمینی.

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, قهوه ای تیره, گندمی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری اتاق کودک باروچین مدل دیوار حیوانات کد sh-24

شلف های دیواری فضایی کم را اشغال می کنند از این رو برای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و از شلوغ شدن فضای اتاق نیز جلوگیری می کنند. با توجه به استیکرهای تزیینی همراه شلف، با خرید ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

طول

۴۵ سانتی‌متر

عرض

۱۰ سانتی‌متر

ارتفاع

۲۸ سانتی‌متر

وزن

۷۰۰ گرم

جنس

ام دی اف

طراحی شده برای

پسران و دختران

سایر توضیحات

– جنس شلف ام دی اف با ضخامت ۶ میلیمتر با چاپ و روکش پی وی سی می باشد. – قابل تمیز کردن با دستمال مرطوب – سبک با نصب آسان (دو میخ یا پیچ کوچک) – نصب استیکرهای همراه با چسب دوطرفه

برند

باروچین

قیمت و خریدطبقه رومیزی مدل H950

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x10x50 سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۸ تا

سازگار با محیط

حمام

سایر توضیحات

رنگ سفید محصول از جنس pvc و قابل شستشو می‌باشد. سایر رنگ ها از جنس ام دی اف مرغوب می‌باشد. قابلیت استفاده هم به صورت نصب بر روی دیوار و هم به صورت زمینی.

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای تیره, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف رومیزی مدل m 23

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x12x30 سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۲ تا

ضخامت

۱۵۰۰

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

شلف ادویه جات که به صورت دیواری و زمینی میتوان استفاده کرد جنس ان از نوع چوب نراد روسی میباشد که بعد از رنگ رویه ان سیلر وکیلر خورده است

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن براق, قهوه‌ای روشن مات, کرم, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدطبقه دیواری طرح قلبی

طبقه دیواری مدل قلبی محصول ایرانی با طراحی و تولید خونه خاص بوده که از ورق درجه یک پی وی سی با کیفیت ساخت عالی تهیه شده و قابل شستشو است. این کار با ۵ آویز استیل می باشد و روی سطح کار همانند ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x18x0.8 سانتی‌متر

جنس روکش

پی وی سی

جنس

پی وی سی

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

طول ۴۰ ارتفاع ۱۸ و عمق طبقه ۱۰ سانتی متر با ۵ آویز استیل مونتاژ طبقه با خریدار محترم

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید

قیمت و خریدشلف دیواری بومرنگ مدل ۳T.2A کد ۶۰

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۴x9x60 سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۳ تا

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

– شلف ۳ طبقه – جنس : چوب طبیعی

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, سفید, شکلاتی, عسلی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, ماهگونی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری طرح پرنده

شلف دیواری خونه خاص طرح شاخه و پرنده شلف بسیار زیبا و خاص مناسب دیزاین دیواری منزل یا محل کار شما می باشد. رنگ سفید جنس pvc و قابل شستشو می باشد و رنگ قهوه ای و نسکافه ای جنس mdf بدون روکش ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x10x20 سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

تعداد طبقات

۱ تا

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

طول کلی ۶۰ سانتی متر ارتفاع ۲۰ و عمق ۸ سانتی متر طول طاقچه ۳۵ سانتی متر

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای

قیمت و خریدطبقه دیواری مدل A-25

کدبانوها همیشه به دنبال نظم دهنده های کم جا هستند، خصوصا برای شلوغ ترین فضای منزل ؛ یعنی همان آشپزخانه ! تا بتوانند خرده وسایل را جا دهند ، اما پیشنهاد می دهیم برای این مکان ، وسایل را در دل دکوراسیونی زیبا جای ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۲*۵۱*۵۱ سانتی‌متر

جنس

چوب

تعداد طبقات

۴ تا

ضخامت

۶ تا

شکل محصول

مربع

سازگار با محیط

پذیرایی

سایر توضیحات

at_–ghablit-nsb-roi-dioar

برند

متفرقه

قیمت و خریدطبقه دیواری مدل g300 مجموعه سه عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۳x9x10 سانتی‌متر

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۸ تا

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

at_abead-shlf-bzrg-:-tol-4

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, قهوه ای تیره, گندمی, نسکافه ای

قیمت و خریدپایه نگهدارنده شلف ایکیا کد ۵۰۱.۶۸۷.۰۴ بسته ۲ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳*۱۸*۲۶ سانتی‌متر

جنس

فلز

ضخامت

۱ تا

شکل محصول

مثلث

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

at_mnasb-brai-ghfsh-hai-19

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

قیمت و خریدشلف دیواری مدل q corner

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x40x8 سانتی‌متر

جنس

چوب

شکل محصول

چندضلعی

سایر توضیحات

عرض داخلی طبقه ۸ سانتی متر می باشد

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, ماهگونی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری مدل هندیشو کد f2

شلف دیواری هندیشو کد f2 دارای ابعاد ۴۰ در ۱۰ میباشد و دارای تنوع رنگ بندی بالا ب دلخواه شما میلاشد و دارای ۲ عدد پایه فلزی روکش دار میباشد ک به راحتی میتوان روی دیوار نصب کرد ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x10x9 سانتی‌متر

جنس روکش

چوب

جنس

چوب

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۱.۷

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

سرویس بهداشتی

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, سفید, شکلاتی, عسلی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, ماهگونی, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری اتاق کودک باروچین مدل خرس و ابر کد sh-30

شلف های دیواری فضایی کم را اشغال می کنند از این رو برای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و از شلوغ شدن فضای اتاق نیز جلوگیری می کنند. با توجه به استیکرهای تزیینی همراه شلف، با خرید ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

طول

۶۰ سانتی‌متر

عرض

۱۰ سانتی‌متر

ارتفاع

۴.۵ سانتی‌متر

وزن

۸۰۰ گرم گرم

جنس

ام دی اف

سایر توضیحات

– جنس شلف ام دی اف با ضخامت ۶ میلیمتر با چاپ و روکش پی وی سی می باشد. – قابل تمیز کردن با دستمال مرطوب – سبک با نصب آسان (دو میخ یا پیچ کوچک) – نصب استیکرهای همراه با چسب دوطرفه

برند

باروچین

قیمت و خریدشلف دیواری مدل دو طبقه کد ۶۲

برای نظم دهی به لوازم آشپزخانه و خانه میتوانید از این شلف استفاده کنید. دو طبقه بودن این شلف این امکان را به شما میدهد که لوازم بیشتری روی آن گذاشته و نظم بیشتری به خانه و آشپزخانه خود بدهید. این شلف از چوب ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x14x40 سانتی‌متر

جنس روکش

چوب

جنس

چوب

تعداد طبقات

دو

ضخامت

۲ تا

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

حمام

برند

متفرقه

قیمت و خریدشلف دیواری مدل Q1 مجموعه دو عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x10x7 سانتی‌متر

جنس

چوب

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ, شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات, کرم, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری اتاق کودک باروچین مدل لانه پرندگان کد sh-26

شلف های دیواری فضایی کم را اشغال می کنند از این رو برای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و از شلوغ شدن فضای اتاق نیز جلوگیری می کنند. با توجه به استیکرهای تزیینی همراه شلف، با خرید ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

طول

۶۵ سانتی‌متر

عرض

۱۰ سانتی‌متر

ارتفاع

۴۰ سانتی‌متر

وزن

۸۰۰ گرم گرم

جنس

ام دی اف

طراحی شده برای

پسران و دختران

سایر توضیحات

– جنس شلف ام دی اف با ضخامت ۶ میلیمتر با چاپ و روکش پی وی سی می باشد. – قابل تمیز کردن با دستمال مرطوب – سبک با نصب آسان (دو میخ یا پیچ کوچک) – نصب استیکرهای همراه با چسب دوطرفه

برند

باروچین

قیمت و خریدشلف دیواری مدل SH-NZ100 طرح پروانه مجموعه ۳ عددی

استفاده از شلفهای دیواری با وجود تنوع بسیار در طرحها برای تزئینات داخلی منزل میتواند انتخاب هوشمندانه ای باشد چراکه وسایل تزئینی یا کاربردی بسیاری را میتوان روی این گونه از طاقچه های مدرن قرار داد .وزن کم و استحکام بالای اینگونه از ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x10x25 سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

ابعاد شلف بزرگ: ۳۰x10x25 سانتی متر ابعاد شلف متوسط: ۲۲x8x20 سانتی متر ابعاد شلف کوچک: ۱۸x7x16 سانتی متر

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید

قیمت و خریدشلف دیواری مدل Willem

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x25x10 سانتی‌متر

جنس

چوب

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

برند

متفرقه

رنگ

شکلاتی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن مات

قیمت و خریدشلف دیواری مدل لگو مجموعه چهار عددی

شلف قابل تنظیم مدل لگو که توسط مجموعه آرمانی ساز طراحی شده است قابلیت چیدمان به دهها طرح مختلف را دارد. با کمک شلف لگو می توانید بدون محدودیت خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید طیق میل و سلیقه شخصی خود قطعات ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۶x15x30 سانتی‌متر

جنس روکش

ام دی اف

جنس

ام دی اف

تعداد طبقات

۴ تا

ضخامت

۱۶

شکل محصول

مکعب مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

چهار عدد شلف در اندازه های مختلف همراه با لوازم نصب و راهنمای نصب

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی, کرم

قیمت و خریدشلف دیواری سرافراز مدل f33

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۹۰x30x5 سانتی‌متر

جنس روکش

ام دی اف

جنس

چوب

ضخامت

۶ تا

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

at_saiz-90x30x5-bhtrin-jai

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی

قیمت و خریدشلف دیواری اتاق کودک باروچین مدل دیوار حیوانات کد sh-46

شلف های دیواری باروچین محصولی از گروه ژیوار هستند که فضایی کم را اشغال کرده و از این رو برای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و از شلوغ شدن فضای اتاق نیز جلوگیری می کنند. با توجه ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

طول

۴۵ سانتی‌متر

عرض

۱۰ سانتی‌متر

ارتفاع

۳۰ سانتی‌متر

وزن

۵۰۰ گرم

جنس

ام دی اف

سایر توضیحات

– جنس شلف ام دی اف با ضخامت ۶ میلیمتر با چاپ و روکش پی وی سی می باشد. – قابل تمیز کردن با دستمال مرطوب – سبک با نصب آسان (دو میخ یا پیچ کوچک) – نصب استیکرهای همراه با چسب دوطرفه

برند

باروچین

قیمت و خریدطبقه رومیزی کارا مدل ۱۲۱۹۲

طبقه( کارا )محصولی ایرانی است که بسیار کارایی داشته و قابل استفاده در حمام،آشپزخانه،پذیرایی و…می باشد.یکی از مزایای مهم این محصول قابلیت شستشو با آب است که به دلیل استفاده از ورقه های pvc در تولید این محصولات هیچ مشکلی برای قرار گرفتن در رطوبت ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰× ۲۰ × ۳۲ سانتی‌متر

جنس

پی وی سی

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

پذیرایی

سایر توضیحات

– ساخته شده از PVC – چند تکه – ارتفاع بعد از نصب:۲۰ سانتی‌متر – قابل شستشو -مونتاژ توسط خریدار -ضخامت محصول ۸میلی متر می باشد

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید

قیمت و خریدطبقه دیواری طرح ابر

شلف دیواری طرح ابر محصول ایرانی خونه خاص بوده که از ورق پی وی سی درجه یک تهیه شده و قابل شستشو می باشد. این شلف زیبا مناسب اتاق کودک، مهد کودک ها و … می باشد و دارای سه آویز سفید رنگ می ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x40x15 سانتی‌متر

جنس روکش

پی وی سی

جنس

پی وی سی

تعداد طبقات

۱ تا

ضخامت

۸ تا

شکل محصول

چندضلعی

سازگار با محیط

اتاق خواب

سایر توضیحات

سایز بزرگ با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر عمق طبقه ۱۵ سانتی متر با سه آویز سفید

امکانات طبقه دیواری

قابلیت سرهم کردن

برند

متفرقه

رنگ

سفید

قیمت و خریدشلف دیواری مدل دایان بسته سه عددی

امروزه می‌‌دانیم که برای زیباسازی منزل از طبقه‌‌ی دیواری به جای طاقچه‌‌های قدیمی استفاده می‌‌کنند که نه تنها تنوع در جنس و رنگ وجود دارد بلکه می‌‌توان برحسب نیاز و کاربرد انواع آن را سفارش داد. همچنین دقت داشته باشید که خرید طبقه‌‌ی دیواری ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰x12x10 سانتی‌متر

جنس روکش

ملامینه

جنس

نئوپان

تعداد طبقات

۳ تا

ضخامت

۱۶

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

مجموعه سه عددی شلف دیواری مدل دایان نصب آسان در کوتاه ترین زمان ممکن توانایی تحمل وزن گلدان و وسایل دکوری

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی تیره, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, مشکی, نسکافه ای

قیمت و خریدشلف دیواری کد ۱۹۷۷۲

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۰۰x15x50 سانتی‌متر

جنس روکش

ام دی اف

جنس

فلز

شکل محصول

مستطیل

سازگار با محیط

آشپزخانه

سایر توضیحات

تنوع رنگ مربوط به فریم فلزی می باشد و رنگ mdfثابت است.

ویژگی طبقه دیواری

دارای روکش

برند

متفرقه

قیمت و خریدشلف دیواری اتاق کودک باروچین مدل ماشین کد sh-20

شلف های دیواری فضایی کم را اشغال می کنند از این رو برای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و از شلوغ شدن فضای اتاق نیز جلوگیری می کنند. با توجه به استیکرهای تزیینی همراه شلف، با خرید ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

طول

۵۰ سانتی‌متر

عرض

۱۰ سانتی‌متر

ارتفاع

۲۳ سانتی‌متر

وزن

۷۰۰ گرم

جنس

ام دی اف

سایر توضیحات

– جنس شلف ام دی اف با ضخامت ۶ میلیمتر با چاپ و روکش پی وی سی می باشد. – قابل تمیز کردن با دستمال مرطوب – سبک با نصب آسان (دو میخ یا پیچ کوچک) – نصب استیکرهای همراه با چسب دوطرفه

برند

باروچین