آینه و کنسول

همه ما دوست داریم خانه ای با دکوراسیون خیره کننده داشته باشیم. آینه و کنسول زیبایی طراحی داخلی را چند برابر می کند. ممکن است هنگام خرید یک کنسول چوبی ایده آل و مواردی از این دست استرس داشته باشیم. این محصول باید چشمگیر و کاربردی و هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه ما باشد. بنابراین، انتخاب یک کنسول کامل چندان آسان نخواهد بود. هنگام خرید آینه و کنسول، اگر سلیقه شخصی ، طراحی، تزئینات و کیفیت را در نظر بگیرید، به شما کمک خواهد کرد. شما می توانید کنسول ها را در سبک ها، رنگ ها، کیفیت ها و اندازه های مختلف در بازار پیدا کنید.

آینه و کنسول چیست؟

کنسول یک لوازم جانبی و کاربردی است. شاید میزهای قدیمی مادربزرگتان را به یاد بیاورید. یعنی کنسول یک شکل مدرن شده از میزهای مادربزرگ است. آنها می توانند بسیاری از اقلام، عکس های خانوادگی و برخی لوازم تزئینی را جاسازی کنند. حتی عروس خانم ها هم قبل از نقل مکان به خانه جدیدشان کنسول های چوبی را ست می کنند. این اکسسوری عنصر اصلی طراحی داخلی منازل است. امروزه کنسول ها در طرح های مختلف مدرن و کاربردی تولید می شوند. هر کسی سلیقه منحصر به فردی دارد و باعث می شود طراحان از جدیدترین روش های ساخت استفاده کنند.

انواع کنسول

شما می توانید کنسول ها را در سبک ها و کیفیت های مختلف پیدا و خریداری کنید. شما باید کنسول های مختلف را بشناسید زیرا آنها به صراحت برای طراحی های داخلی به کار می روند. از آنجایی که کنسول ها به طور چشمگیری بر زیبایی طراحی داخلی خانه شما تاثیر می گذارند، باید انواع آن ها را بشناسید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

آینه و کنسول چوبی با قاب

کنسول چوبی مدرن به روزترین نوع آن است که سادگی و مدرنیته را با هم ترکیب کرده و در نتیجه محصول نهایی توسط ذهن خلاق طراحان پالایش شده است.

کنسول های چوبی کلاسیک می توانند انتخاب بهتری برای دکوراسیون سنتی باشند; این کنسول ها هرگز قدیمی نیستند.

آینه و کنسول چوبی بدون قاب

آینه و کنسول چوبی بدون قاب گزینه‌ای بی‌نظیر خواهند بود اگر طرح‌های دیگر نتوانند نظر شما را جلب کنند. آنها بر اساس سلیقه شما طراحی شده اند. اگر به دنبال خرید یک کنسول آینه چوبی بدون قاب هستید، باید طرح های مختلف جذاب را از ابتدا در ذهن خود نگه دارید. در غیر این صورت، محصولات پیش ساخته گزینه های بهتری برای شما هستند. برای کشورهایی که چوب وارد می کنند، این کنسول ها جایگزین بسیار خوبی هستند زیرا طراحان می توانند طرح های خود را پیاده کنند و از چوب های با کیفیت جهانی برای محصولات تولیدی استفاده کنند.

نکاتی برای خرید آینه و کنسول

در انتخاب کنسول مناسب می توانید سلیقه، اندازه دلخواه و کارایی خود را در نظر بگیرید. با این حال، نکات ضروری وجود دارد که باید بدانید:

هنگام خرید آینه و کنسول ها به فضای منزل خود توجه کنید. خرید میزهای بزرگتر لزوماً به معنای بهتر نیست. شما باید اندازه میز را با فضای موجود در خانه هماهنگ کنید.

مبلمان، میز ناهارخوری و سایر وسایل تزیینی از عوامل تاثیرگذار در این انتخاب هستند.

انتخاب یک کنسول کاربردی با کمدهایی برای نگهداری تجهیزات شما بهتر خواهد بود.

طرح های ساده برای خانه های کلاسیک و طرح های پرکار برای دکوراسیون های مجلل مناسب هستند.

جنس محصول خریداری شده بیشترین اهمیت را دارد. اقلام بی کیفیت را در گزینه های خود در نظر نگیرید.

طراحی آینه و کنسول باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. محصولی را بخرید که الهام بخش شما باشد.

تطبیق رنگ میز کنسول با مبلمان منزل نشان دهنده خلاقیت شماست.

قیمت کنسول

همه ما هنگام خرید به دنبال مناسب ترین قیمت هستیم. یافتن مقرون به صرفه ترین خریدها برای ما جذابیت دارد. اگرچه خرید یک کنسول بی کیفیت مقرون به صرفه است، اما می تواند به سرعت فرسوده شود. برای داشتن یک خرید خوب بهتر است پس از انتخاب محصولات باکیفیت، قیمت مناسب را جستجو کنید. چنین خریدی مستلزم شناسایی عوامل موثر بر قیمت کنسول چوبی است. این عوامل عبارتند از:

کیفیت چوب مورد استفاده در ساخت کنسول

کیفیت سخت افزاری که برای ساخت کنسول ها استفاده می شود

طراحی و مدل کنسول

اندازه میز کنسول

راهنمایی های دیگر برای خرید کامل آینه و کنسول:

آینه و میز کنسول یک طراحی شیک است که می توان از آن در اتاق نشیمن، پذیرایی یا راهرو استفاده کرد. این موضوع در آپارتمان های کوچک که فضای محدودی دارند اهمیت بیشتری دارد. قرار دادن یک آینه در بالای میز کنسول شما باعث ایجاد حس باز بودن و روشنایی می شود و این ترکیب را به یک نقطه کانونی عالی در هر قسمت از خانه شما تبدیل می کند. کمد و کشو. از نکات مهمی که در انتخاب آینه باید در نظر گرفت این است که چگونه آن را با فضای خانه خود متعادل کنید. آینه باید متناسب با میز کنسول شما باشد تا بر آن کوتوله یا غلبه نکند.

کنسول های آینه ای انواع و اندازه های مختلفی دارند و با مواد مختلفی ساخته می شوند. آینه کنسول سلطنتی و آینه کنسول اسپرت دو مدل از پرطرفدارترین مدل ها هستند و آینه کنسول چوبی نوعی میز کنسول است که سالهاست در مهمان خانه ها وجود دارد. آینه کنسول پلیمری یا فلزی برای مکان هایی غیر از خانه نیز مناسب است. بسته به سبک داخلی شما، شکل آینه انتخابی شما می تواند با میز کنسول مطابقت یا تضاد داشته باشد.

جدا از شخصی سازی خانه، قرار دادن کنسول های آینه ای در یک راهرو باریک و کوچک باعث بزرگتر نشان دادن خانه می شود.

انواع مدل میز آینه و کنسول

سبک هر اتاق حس زندگی به خانه می دهد و به طور مستقیم علایق شخصی و سبک زندگی شما را منعکس می کند. خوشبختانه در انتخاب استایل هیچ درست یا غلطی وجود ندارد و آنچه دوست دارید بهترین انتخاب است. آینه و میز کنسول مانند سایر لوازم خانگی دارای سبک های مختلفی هستند که می توان از بین آنها انتخاب کرد. تقسیم آنها به گروه های مختلف از جمله آینه سلطنتی و میز کنسول و آینه های کنسول ورزشی به شما کمک می کند راحت ترین تصمیم را بگیرید.

نکاتی که قبل از خرید باید در نظر داشت

قبل از خرید آینه و میز کنسول، باید تصمیم بگیرید که آن را در کجا قرار دهید و پس از تصمیم گیری، فضای مورد نظر خود را اندازه بگیرید. دانستن ابعاد فضای مورد نظر شما در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

آینه و میز کنسول گاهی پشت مبل قرار می گیرند. اگر قصد دارید میز کنسول خود را پشت مبل قرار دهید، ارتفاع مبل را اندازه بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید میز کنسول به شما کمک می کند تخمین بودجه است. اگر بدانید قرار است چقدر هزینه کنید، گزینه های شما محدودتر می شود و می توانید راحت تر تصمیم بگیرید.

معمولا افراد در انتخاب آینه های کنسول به مبلمان دیگر توجه می کنند و سعی می کنند طوری انتخاب کنند که با بقیه مبلمان اتاق همخوانی داشته باشد.

نکته دیگری که قبل از خرید باید به آن توجه کنید رنگ آینه کنسول ها است. اگر اتاق شما کوچک است، بهتر است به سراغ رنگ های چوبی روشن بروید تا اتاق بزرگتر به نظر برسد.

شما همچنین می توانید با موقعیت آینه خود را تغییر دهید. برای یک رویکرد نامتقارن جالب، آینه را در یک طرف میز قرار دهید و مقداری دکور در طرف مقابل کنسول اضافه کنید.

 

مقالات پیشنهادی:

محصولات پیشنهادی

قیمت و خریدچوب لباسی طرح چوب بسته 12 عددی
خرید و قیمت اره زنجیری شارژی مدل XDC01-2004

آینه و کنسول مدل کنسول مدلvie_1به همراه قاب اینه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x36x90 سانتی‌متر

وزن

۴۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۲ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صفر

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی, قهوه ای روشن, کرم, مشکی

آینه و کنسول مدل گلوریا

آینه و کنسول گلوریا مدلی کلاسیک با ظاهری بسیار زیبا میباشد که میتوانید با آن نمایی شکیل به منزل خود بدهید این کنسول ساخته شده از ام دی اف درجه ۱ با نمای چوب ملچ میباشد به سایز ۱۵۸ سانت با ۴ درب ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۸x43x85 سانتی‌متر

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۶۱ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

امکانات ظاهری

در

سایر توضیحات

این کالا به صورت مونتاژ شده برای شما ارسال میشود و نیازی به نصاب ندارد .

برند

متفرقه

رنگ

زرد

آینه و کنسول ررویال.سی.او مدل ۹۹۳

این محصول دارای طراحی خاص و مدرن بوده به شکلی که جای لوازم و کشو آن بصورت مخفی پشت یک درب کرکره ای قرار داده شده است . MDF کرکره ای روی محصول بصورتی CNC و طراحی شده است که قابلیت چرخش و باز شدن ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۵x40x75 سانتی‌متر

وزن

۶۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۷۰x50x80 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۶۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

سه عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

ررویال.سی.او

رنگ

قهوه ای روشن

آینه و کنسول مدل پاتریس کد۰۲۵

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۰۰*۴۵*۱۲۰ سانتی‌متر

وزن

۵۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۰۱*۴۶*۱۲۱ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۵۱ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

امکانات ظاهری

در

سایر توضیحات

جنس بدنه MDF روکش چوب بلوط جنس درب ها MDF روکش چوب بلوط جنس پایه ها چوب آینه دارد جنس آینه MDF روکش چوب بلوط ۷۹*۷۹

برند

متفرقه

رنگ

پلاتینیوم, سفید, طوسی, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, گردویی, مشکی

آینه و کنسول مدل رولکسی

آینه و کنسول رولکسی مدلی نئوکلاسیک با ظاهری بسیار زیبا میباشد که میتوانید با آن نمایی شکیل به منزل خود بدهید این کنسول ساخته شده از ام دی اف درجه ۱ با نمای چوب بلوط کانادایی میباشد  رنگ بدنه و درب و سبک آینه و ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x82 سانتی‌متر

وزن

۴۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۵۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

چهار عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

دسته

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

طوسی فیلی, مشکی

آینه و کنسول مدل پرنس

میزکنسول پرنس دارای سه عددکشو و دو عدد در میباشد.جنس میز از ام دی اف میباشد.جنس گلهای به کاررفته ازجنس رزین میباشد و پایه ها از جنس پلیمراست.دررنگ بندی های سفید و طلایی وفندقی و ماهگونی است. ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۴x39x82 سانتی‌متر

وزن

۶۰ کیلوگرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

سه عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

استخوانی, بژ, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی فیلی, قهوه ای روشن, ماهگونی, مشکی, نقره ای

آینه و کنسول مدل پرنس

کنسول پرنس دارای سه عدد کشو ودوعدددروکابین استجنس به کاررفته درساخت کنسول ازمرغوبترین ام دی اف های موجوددربازاراست.پایه هاازجنس پلیمرمیباشدوگلهاازجنس رزین است رنگ های به کاررفته ازبهترین برندهای خارجی استفاده شده است وتمام مراحل ساخت توسط نیروی انسانی انجام میگیرد ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۳x40x82 سانتی‌متر

وزن

۶۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۰×۸۵×۵۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۶۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

سه عدد

تعداد کابین

دو عدد

برند

متفرقه

رنگ

استخوانی, بژ, سفید, طلایی, طوسی فیلی, قهوه ای, قهوه‌ای روشن براق, ماهگونی, مشکی, نقره ای

آینه و کنسول ررویال.سی.او مدل ۹۵۳ لوییز

این محصول دارای طراحی منحصربفرد به شکلی که دارای چهار عدد درب بوده و طرح روی درهای این آیینه و کنسول به شکلی زاویه دار با دستگاه CNC انجام شده است. . جنس این محصول از MDF 16 میل است و صفحه و ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۵x38x76 سانتی‌متر

وزن

۵.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۷۰x42x80 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۶۰۰۰۰ گرم

جنس در

MDF

تعداد در

چهار عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

ررویال.سی.او

رنگ

طوسی تیره, طوسی روشن

آینه و کنسول مدل h4400

در بیشتر منازل ظروفی مخصوص پذیرایی های رسمی وجود دارد که به صورت روزمره مورد استفاده قرار نمی گیرند. این ظروف عموما ابعاد یا طراحی خاصی دارند که نیازمند فضای بیشتری نسبت به ظروف روزمره هستند. از سوی دیگر، قرار دادن این ظروف که ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۰x45x80 سانتی‌متر

وزن

۲۰ کیلوگرم

وزن بسته‌بندی

۲۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

سفید, مشکی

آینه و کنسول مدل کاج

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۰x35x90 سانتی‌متر

وزن

۳.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۴۲ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۳۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

سه عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صفر

امکانات کنسول

کابین

سایر توضیحات

نکته قابل توجه تمامی اینه کنسول ها بدون اینه به علت شکستگی در حمل و نقل ارسال میشود وفقط قاب کنسول ارسال میشود.قیمت اینه از محصول کسر گردیده است

برند

متفرقه

رنگ

سفید, سفید صدفی, طوسی, قهوه ای روشن

آینه و کنسول ررویال.سی.او مدل آکاژو کد ۹۳۳

متریال این کنسول از ام دی اف درجه یک وارداتی با روکش طبیعی چوب گردو میباشد و جنس پایه ها و کلاف زیر از چوب راش گرجستان است . بدنه ی کنسول با پاشش پلی یورتان پوشش داده شده که باعث زیبایی محصول شده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۸۵x40x76 سانتی‌متر

وزن

۶۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۷۰x50x80 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۶۵ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

چهار عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

ررویال.سی.او

رنگ

قهوه ای روشن

آینه و کنسول مدل الماس به همراه میز تلویزیون

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x40x82 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۵x45x85 و ۱۶۰x40x35 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۸۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

آینه و کنسول مدل سهند S-1 به همراه میز تلویزیون

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x86 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۵x45x90 و ۱۶۵x40x35 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۸۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

سفید

آینه و کنسول کد ۱۱۰

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۸۰x40x92 سانتی‌متر

وزن

۵۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۸۵ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۵۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

چوب

جنس در

چوب

تعداد در

چهار عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

قهوه‌ای روشن براق

آینه و کنسول مدل ۲۰۲۸

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x90 سانتی‌متر

وزن

۴۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰×۴۰×۹۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

امکانات ظاهری

در

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صفر

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای روشن

آینه و کنسول مدل اولدوز

جنس بدنه ی کالاازبهترین برندهای ام دی اف موجوددربازاراستفاده شده است.پایه هاازجنس پلیمرمیبتشدوگلهاازرزین هستن دارای سه عدد کشو ویک دراست به همراه یک آینه.رنگ به کاررفته ازبهترین برندهای خارجی استفاده شده وتمام مراحل کاربادست انجام میگیرد ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۲۰x38x80 سانتی‌متر

وزن

۳.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۳۰×۴۰×۸۲ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۳۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

یک عدد

تعداد کشو

سه عدد

تعداد کابین

یک عدد

برند

متفرقه

رنگ

استخوانی, بژ, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی فیلی, قهوه ای روشن, قهوه‌ای روشن براق, ماهگونی, مشکی, نقره ای

آینه و کنسول کد ۱۳۶

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x70x90 سانتی‌متر

وزن

۸۵ کیلوگرم

جنس بدنه

چوب

جنس در

چوب راش

تعداد در

سه عدد

تعداد کشو

دو عدد

امکانات ظاهری

در

برند

متفرقه

رنگ

قهوه‌ای روشن براق

آینه و کنسول مدل Sahand به همراه میز تلویزیون

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x86 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۵x45x90 و ۱۶۵x40x35 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۸۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

نوک مدادی

آینه و کنسول مدل ۱۰۹۰

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x90 سانتی‌متر

وزن

۴۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

سه عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صفر

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای روشن

آینه و کنسول مدل dib_1

نکته قابل توجه تمامی کنسول ها به علت شکستگی اینه در حمل ونقل حذف شده و بدون اینه میباشد و فقط قاب کنسول ارسال میگردد در ضمن قیمت اینه از کنسول کسر گردیده است ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x85 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰×۸۵×۴۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۶ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

دو عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

کشو

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صفر

برند

متفرقه

رنگ

استیل, سفید, سفید صدفی, قهوه ای روشن, کرم, مشکی

آینه و کنسول مدل Almas-M1 به همراه میز تلویزیون

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۲۰x40x77 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰x40x35 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۸۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آینه و کنسول مدل تمام چوب ونوس

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۸۰x40x85 سانتی‌متر

وزن

۴۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۸۵ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۱۰۰۰ گرم

جنس بدنه

چوب

جنس در

چوب

تعداد در

سه عدد

تعداد کشو

سه عدد

امکانات ظاهری

در

برند

متفرقه

رنگ

قهوه‌ای روشن براق

آینه و کنسول مدل فلور

آینه و کنسول مدل فلور، یکی از جدیدترین تولیدهای جدید در بازار است که اکنون در معرض خرید شما عزیزان قرار گرفته است. این مدل از بهترین نوع ام دی اف ساخته شده و صفحه آنها با روکش گردو کار شده است. رنگ استفاده شده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۸۰x40x75 سانتی‌متر

وزن

۲.۵ کیلوگرم

وزن بسته‌بندی

۲۵ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد کشو

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

استخوانی, مشکی

آینه و کنسول مدل Nice-F1

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۲۰x40x77 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۲۵x45x80 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۶۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

طوسی

آینه و کنسول مدل Shabnam-B1 به همراه میز تلویزیون

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۰x40x89 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۴۵x45x90 و ۱۶۵x40x45 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۸۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

تعداد کشو

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

آینه و کنسول مدل آلمانی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x50x100 سانتی‌متر

وزن

۳۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۰×۴۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۳۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

چوب

تعداد در

دو عدد

تعداد کشو

دو عدد

برند

متفرقه

رنگ

عسلی

آینه و کنسول مدل مایان کد ۰۲۵۶

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x58x90 سانتی‌متر

وزن

۹۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰x58x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۱۰۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

چوب

جنس در

چوب

تعداد در

سه عدد

امکانات کنسول

کابین

سایر توضیحات

جنس منبت و پایه ها چوب می باشد دارای آینه می باشد ابعاد آینه طول ۱۴۰ سانتی متر و ارتفاع ۹۴ سانتی متر می باشد

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای

آینه و کنسول مدل k120

آینه کنسول k120، مدرن برای دکوراسیون هایی با سبک جدید بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید یک آینه کنسول مقاوم هستید این مدل بهترین گزینه برای شماست.این محصول از ام دی اف درجه یک،ریل های ۳ زمانه،بدنه کشو ملامینه ، روکش pvc mdf ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x55x90 سانتی‌متر

وزن

۳۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۷۰x60x100 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۳۲۰۰۰ گرم

تعداد در

چهار عدد

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی, کرم, مشکی

آینه و کنسول مدل Nice به همراه میز تلویزیون

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۲۰x40x77 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۲۵x45x80 و ۱۶۰x40x35 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۸۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آینه و کنسول مدل MK40g l مجموعه ۳ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x45x81 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۱x46x82 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

آینه و کنسول مدل k120

آینه کنسول k120، مدرن برای دکوراسیون هایی با سبک جدید بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید یک آینه کنسول مقاوم هستید این مدل بهترین گزینه برای شماست.این محصول از ام دی اف درجه یک،ریل های ۳ زمانه،بدنه کشو ملامینه ، روکش pvc mdf ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x55x90 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰xx55 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, کرم, مشکی

آینه و کنسول مدل Shabnam

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۰x40x89 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۴۵x45x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

تعداد کشو

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

نوک مدادی

آینه و کنسول مدل شبنم

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۰x40x89 سانتی‌متر

وزن

۴۵۰۰۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۴۵x45x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

تعداد کشو

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آینه و کنسول مدل کنسول۲۰۲۷

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x90 سانتی‌متر

وزن

۴۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۰×۴۰×۹۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صفر

امکانات کنسول

کابین

برند

متفرقه

رنگ

طوسی, قهوه ای روشن

آینه و کنسول مدل Shabnam-B1

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۴۰x40x89 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۴۵x45x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

تعداد کشو

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

آینه و کنسول مدل سهند

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x86 سانتی‌متر

وزن

۴۵۰۰۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۵x45x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آینه و کنسول مدل MK50m

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x45x81 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۱x46x82 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آینه و کنسول مدل ملیتا کد ۰۲۵۶

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x58x90 سانتی‌متر

وزن

۹۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۶x59x91 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۱۰۰ گرم

جنس بدنه

چوب

جنس در

چوب

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

در

امکانات کنسول

کابین

سایر توضیحات

جنس منبت و پایه ها چوب می باشد دارای آینه می باشد ابعاد آینه طول ۱۴۰ سانتی متر و ارتفاع ۹۴ سانتی متر می باشد

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

آینه و کنسول مدل الماس طرح سنگ

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x40x82 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۵x45x85 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

کرم

آینه و کنسول مدل الماس

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x40x82 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۵x45x85 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای

آینه و کنسول مدل Sahand-S1

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x40x86 سانتی‌متر

وزن

۴.۵ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۶۵x45x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۴۵۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

جنس در

MDF

تعداد در

سه عدد

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

برند

متفرقه

رنگ

خاکستری

آینه و کنسول مدل لوکاس

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰x55x90 سانتی‌متر

وزن

۲۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۵۰x55x90 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۲۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

ام‌دی‌اف

تعداد در

سه عدد

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی تیره, طوسی روشن, قهوه ای

آینه و کنسول ررویال.سی.او کد ۹۳۶

متریال این محصول از ام دی اف درجه یک وارداتی با روکش طبیعی چوب گردو می باشد و جنس پایه ها و کلاف زیر، از چوب راش گرجستان است . بدنه ی کنسول با پاشش پلی یورتان پوشش داده شده که باعث زیبایی محصول ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۷۵x37x76 سانتی‌متر

وزن

۵۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۸۰x45x80 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۱۰۰۰۰ گرم

جنس بدنه

MDF

جنس در

MDF

تعداد در

چهار عدد

تعداد کابین

دو عدد

امکانات ظاهری

دسته

امکانات کنسول

کابین

برند

ررویال.سی.او

رنگ

قهوه‌ای روشن براق

آینه و کنسول مدل k140 به همراه میز تلوزیون و میز پذیرایی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۸۰x70x100 سانتی‌متر

وزن

۵۰۰۰۰ کیلوگرم

ابعاد بسته‌بندی

۷۰x100x180 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۵۰۰۰۰ گرم

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای روشن