خرید انواع آینه قدی ایستاده و دیواری

 

نکاتی که هنگام خرید آینه قدی باید به خاطر بسپارید:

هنگام انتخاب این محصول باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. عوامل مهم زیر را بررسی کنید.

۱- اندازه و فضای موجود

 

جایی که آینه قدی قرار می گیرد، یک موضوع با ملاحظه حیاتی است. شما به سادگی نمی توانید سعی کنید یک آینه غول پیکر را در یک فضای کوچک قرار دهید، صرف نظر از اینکه چقدر شیک است.

فرض کنید که برای مصارف خانگی می‌خرید، پس باید چیزی را در نظر بگیرید که حدود ۳/۴ دیوار را اشغال می‌کند. با توجه به اینکه همه فضای دیوار یکسان ندارند، انتخاب شما باید شخصی سازی شود.

از طرف دیگر، اگر از آن برای مقاصد تجاری استفاده می کنید، به عنوان مثال، در یک فروشگاه لباس یا یک باشگاه ورزشی، یک گزینه بدون قاب که دیوار را می پوشاند مناسب است. نه تنها با توجه به محیط مناسب است، بلکه فضای کافی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد تا واقعاً بدون حواس‌پرتی قاب، نگاه خود را به تصویر بکشد.

۲- قاب ها

به راحتی می توان از قاب آینه قدی چشم پوشی کرد، مگر اینکه به نوعی از قاب یا طراحی علاقه مند باشید. اما این یکی از مواردی است که باید آن را بر اساسا چیدمان تنظیم کرد، پس استادانه یک طرح انتخاب کنید.

تنها جایی در خانه که باید آینه قدی بدون قاب داشته باشد حمام است. اگر قاب وجود نداشته باشد، کاربردی تر است. نه تنها فضا را باز می کند، بلکه به افراد بیشتری اجازه می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنند.

سپس آینه هایی هستند که در محیط های تجاری استفاده می شوند و قاب ندارند، که بیشتر به این دلیل است که فریم‌ها کمی موجب حواس‌پرتی میشوند.

۳- مکان

قبل از انتخاب آینه تمام قد ، باید محل قرار دادن آن را تجسم کنید. بدون این تصویر ذهنی ، ممکن است در نهایت انتخابی داشته باشید که چندان رضایت بخش نیست. اگر دیوار بزرگی دارید که می‌خواهید نقطه کانونی آن باشد، می‌توانید در مورد اندازه محصول تمام قد خود همه کار را انجام دهید. اما، اگر روی در کمد شما می رود و اندازه دقیقی ندارید، می بینید، مهم است که قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید که به کجا می رود.

۴- ضخامت

برای انتخاب کاربردی باید ضخامت محصول مورد نظر را در نظر بگیرید. از نظر زیبایی شناسی، یک آینه قدی باریک به احتمال زیاد در هر محیطی مناسب است. با این وجود، توجه به این نکته مهم است که هر چه آینه شما بزرگتر باشد، به دلیل فشار بیشتر در معرض شکستگی قرار دارد است. بنابراین، اگر به دنبال کالایی هستید که هم پهن و هم بلند است، مطمئن شوید که ضخامت آن برای تحمل فشار کافی است. کمی تحقیق کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مشورت کنید.

۵- هزینه

بودجه شما، صرف نظر از محصول مورد نیازتان؛ مهم است. همین امر نیز بدون شک در مورد آینه قدی هم صدق می کند ، شما می توانید اکثر طرح ها را در فضای خود مجسم کنید. با این حال، اگر توانایی پرداخت آن را ندارید، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. این اقلام در رده های قیمتی مختلف موجود هستند که گستره انتخاب شما را افزایش می دهد.

آینه های دیواری

همانطور که از نام آن پیداست، این آینه ها برای آویزان شدن به دیوار طراحی شده اند، اگر فضای کافی برای بروی دیوار دارید، گزینه بسیار خوبی هستند. آنها در طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها (از جمله تمام طول) هستند و یک انتخاب همه کاره هستند.

آینه های ایستاده یا متمایل

شما نیازی به نصب آن ها بر روی دیوار ندارید، آنها به سادگی به گونه ای طراحی شده اند که به تنهایی بایستند یا به دیوار تکیه کنند.

 

آینه مستطیل شکل

اکثر مردم با آینه مستطیلی شکل معمولی آشنا هستند. پساین نوع آینه  ساده، همه کاره، و به همان اندازه کلاسیک است. بنابراین، هنگامی که شک دارید، ایده خوبی است که به سمت مستطیل شکل بروید. البته اگر به دنبال یک آینه تمام قد هستید، کاربردی ترین گزینه است.

 

آینه قدی مربع شکل

این یکی دیگر از آینه های معمولی است و همانطور که از نامش پیداست به شکل مربع است. اگر به دنبال یک قطعه تزئینی هستید، اینها عالی هستند، چیزی در مورد تقارن وجود دارد که چشم را جلب می کند. در مجموع، آنها در اتاق خواب و حمام عالی به نظر می رسند.

 

آینه قدی گرد

این شکل یکی دیگر از مواردی است که از نظر زیبایی شناختی بسیار دلپذیر است. تصور یک آینه گرد تمام قد ممکن است کمی عجیب باشد، اما آینه های گرد بزرگ اخیراً تبدیل به یک آینه داخلی شده اند. آنها فضا را باز می کنند و یک نقطه کانونی عالی برای اکثر اتاق ها هستند. اگر فضای کافی برای قرار دادن آن دارید خریداری کنید.

 

آینه قدی بیضی شکل

این آینه ها به اندازه آینه های گرد نیستند و اگر به دنبال یک آینه تمام قد هستید، به همان اندازه انتخاب خوبی هستند. اگر امیدوارید برخی از زوایای خشن را در یک اتاق ملایم کنید و به همان اندازه در هر فضای داده شده به خوبی جا بیفتد، یک انتخاب عالی است.

 

نکاتی برای نگهداری آینه های قدی

پس از خرید محصول، باید از آن مراقبت کنید تا در نهایت برای خرید دوم به فروشگاه برنگردید. دانستن نحوه نگهداری لوازم جانبی بسیار مهم است. نکات مفیدی را بررسی کنید!

 

  • آینه قدی را خشک نگه دارید

در بیشتر موارد، آب می تواند به آینه ها آسیب برساند، بنابراین، ایده خوبی است که آنها را همیشه خشک نگه دارید. در صورتی که محصولی که انتخاب می‌کنید قرار است در جایی مرطوب یا مستعد رطوبت قرار گیرد، در حین خرید باید درزگیرها را به لیست اضافه کنید. شما می توانید آنها را در اکثر فروشگاه های سخت افزار پیدا کنید، که راه طولانی برای محافظت در برابر هر گونه آسیب است.

 

  • آینه را تمیز کنید

یک آینه کثیف وسیله چاپلوسی نیست و می تواند سبک یا طراحی مورد نظر شما را خراب کند. در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند بدون ایجاد رگه یا آسیب به آنها تمیز کنید.

یک پارچه تمیز را به چهار قسمت تا کنید و یک طرف آن را با آب مرطوب کنید. شما می توانید به همان اندازه از شیشه پاک کن استفاده کنید، اما آب گزینه ایمن تر است زیرا برای همه آینه ها مناسب است.

مطمئن شوید که از یک طرف پارچه شروع کرده اید، سپس آن را به صورت زیگزاگ حرکت دهید. این کار را از بالا به پایین انجام دهید تا زمانی که تمام طول را تمیز کنید.

خود را در زاویه ۴۵ درجه نسبت به آینه قرار دهید تا رگه ها یا نقطه هایی را که از دست داده اید به درستی بررسی کنید. سپس آن نواحی را با استفاده از قسمت خشک پارچه پاک کنید، درست از بین می روند.

برخی از آینه ها با دستورالعمل های مراقبت خاص خود ارائه می شوند.

  • آن را خیلی نزدیک به در قرار ندهید

اگر آینه شما در مسیر در یا حتی پشت آن قرار دارد، مستعد تصادف هستید. برای اطمینان از اینکه از هر گونه ضربه ایمن می ماند، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای دور نگه داشتن آن از هر دری در خانه شما وجود دارد.

 

  • در جابجایی آینه قدی مراقب باشید

علاوه بر اولین لحظه ای که آینه را به خانه منتقل می کنید، ممکن است هر چند وقت یکبار تصمیم بگیرید که دکوراسیون خود را تغییر دهید. اگر مجبورید آن را جابجا کنید، از دستکش استفاده کنید و با احتیاط حرکت کنید تا مطمئن شوید که آن را خراش ندهید، خراشیده یا نشکنید. اگر کار سنگینی است، به سادگی با استخدام چند جابجایی آن را به متخصصان بسپارید.

 

یک آینه تمام قد باید چقدر بزرگ باشد؟

در بیشتر موارد، هیچ محصول تمام قد یک اندازه وجود ندارد، آنها در بیش از یک اندازه موجود هستند. ابعادی که بیشتر با آن روبرو می شوید بین نیم در یک و نیم متر یا  نیم در یک متر است. اما آنها بسته به تعدادی از عوامل می توانند بزرگتر یا کوچکتر از اندازه هایی باشند که ما بیان کرده ایم. چیزی که یک آینه را بزرگ می کند، فضایی است که آن را در آن قرار می دهید.

 

فاصله یک آینه تمام قد از کف چقدر باید باشد؟

برای مشاهده دقیق، آینه شما باید از آویزان شدن آن در سطح چشم اطمینان حاصل کند. فاصله تقریبی از زمین ۳۰ سانت تا نیم متر است. اگر یک آینه با پایه تهیه می کنید، نیازی به فکر کردن به این موضوع نخواهید داشت. آنقدر بالا خواهد رفت که بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. با آینه های لاغرتر، مطمئن شوید که آینه به اندازه کافی بلند است تا تمام بدن شما را به تصویر بکشد.

 

نتیجه گیری

یافتن آینه تمام قد کامل بدون جهت گیری دشوار است. این راهنما موارد مهمی را که باید هنگام انتخاب محصول روی آنها تمرکز کرد، توضیح داد. از اندازه و شکل گرفته تا ضخامت و هزینه، هر ویژگی می تواند در انتخاب یک واحد نقش داشته باشد.

همه چیز با روشن کردن نیازهای شما شروع می شود. هنگامی که از ویژگی های متناسب با سبک خود آگاه شوید، پیدا کردن یک محصول مناسب آسان تر خواهد بود. به این ترتیب می توانید آینه ای را انتخاب کنید که هم زیبا و هم برای فضای شما عالی باشد!

 

محصولات پیشنهادی

خرید و قیمت چمن مصنوعی مدل Europe-E16 بهاری سایز 2.5×2 متر
خرید و قیمت قیچی باغبانی 8 اینچی بهکو مدل BP-8518H

آینه الف مدل قدی

آینه قدی الف طرح مستطیل یک آینه باکیفیت و دارای سایز ۴۴×۱۱۸ می باشد و در عین سادگی شکل زیبایی را به محیط میدهد. همانطور که در تصاویر هم میبینید برای استفاده از آن یا باید به صورت ایستاده به دیوار تکیه بدهید یا ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۸x44x5 سانتی‌متر

وزن

۳۷۸۰ گرم

ابعاد بسته‌بندی

۱۱۹x45x5 سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۳۷۹۰ گرم

جنس

چوب

شکل

مستطیل

سایر توضیحات

آینه قدی الف که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل استفاده است

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی, قهوه ای, قهوه ای روشن, مشکی, نقره ای

آینه الف مدل قدی کنسول

آینه کنسول الف طرح مستطیل یک آینه باکیفیت و دارای سایز ۴۴×۱۱۸ می باشد و در عین سادگی شکل زیبایی را به محیط میدهد. همانطور که در تصاویر هم میبینید برای استفاده از آن یا باید به صورت ایستاده به دیوار تکیه بدهید یا ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x5 سانتی‌متر

وزن

۳۷۸۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی طرح شبنم

آینه قدی الف مدل شبنم از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه تجسم مدل قدی دفرمه ستاره

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

نوع قرارگیری آینه

دیواری

ابعاد

۱۸۰x80x1.6 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

لول

نوع اندود آینه

دو لایه رنگ ایتالیایی-جیوه و نقره

نحوه نصب

گیره و پیچ

شکل آینه

نامتقارن

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

پشت آینه ورق MDF (12میل)- دور محصول نوار پی وی سی مشکی- استفاده از آینه درجه ۱ ضخامت ۴ میلیمتر -ابعاد کلی آینه قدی ۱۸۰×۸۰-پشت محصول دارای گیره

برند

تجسم

رنگ

سفید

آینه مدل قدی فلزی طرح اهورا کد  ۱۸۰

این محصول ساخته شده از پروفیل ۲ در ۱ سانتی متر میباشد همچنین برای استحکام بیشتر یک پروفیل ۱ در ۱ در پشت قاب به صورت دوبل جوش co2 داده شده است ، تمامی نقاط اتصال قاب با ظرافت خاصی با جوش co2 به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

آهن روکش رنگ

نوع قرارگیری آینه

دیواری

ابعاد

۱۲۰x3x180 سانتی‌متر

وزن

۱۵۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره اندود سوپر کلییر

نحوه نصب

ایستاده یا اتصال بوسیله ۲ عدد میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر بفرد ابعاد محصول : ۱۸۰×۱۲۰ سانتی متر آینه شفاف سوپر کلییر پروفیل فلزی دوبل با رنگ کوره ای

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طلایی, طوسی, مشکی

آینه مدل قدی L9

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی, نقره ای

آینه الف مدل قدی طرح کیمیا

آینه قدی الف مدل کیمیا از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه الف مدل قدی طرح کلاسیک

آینه قدی الف مدل کلاسیک از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه الف مدل قدی طرح بینا

آینه الف مدل بینا از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی طرح کهکشان مجموعه ۳ عددی

آینه قدی الف مدل کهکشان (مجموعه ۳ عدددی) از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x5 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, مشکی مات

آینه مدل قدی L10

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, سفید صدفی, طلایی, قهوه ای, قهوه ای تیره, مشکی, نقره ای

آینه مدل قدی S11

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل قدی L13

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی, نقره ای

آینه الف مدل قدی طرح قاصدک

آینه قدی الف مدل قاصدک از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی طرح ستایش

آینه الف مدل ستایش از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, کرم, مشکی

آینه مدل قدی L3

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x3 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی, نقره ای

آینه قدی طرح سپنتا کد alf مجموعه ۳ عددی

آینه قدی الف مدل سپنتا (مجموعه ۳ عدددی) از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, مشکی مات

آینه الف مدل قدی طرح تاج کد ۲

آینه الف مدل قدی تاج از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه الف مدل قدی طرح کهکشان

آینه الف مدل کهکشان از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره اندود

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی طرح ستایش

آینه الف مدل ستایش از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, مشکی مات

آینه الف مدل قدی طرح آمیتیس کد ALF

آینه الف مدل آمیتیس از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی L12

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, سفید صدفی, طلایی, قهوه ای, قهوه ای تیره, مشکی, نقره ای

آینه مدل قدی سپنتا

آینه الف مدل سپنتا از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x5 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, مشکی مات

آینه الف مدل قدی

آینه قدی الف طرح مستطیل یک آینه باکیفیت و دارای سایز ۴۴×۱۱۸ می باشد و در عین سادگی شکل زیبایی را به محیط میدهد. همانطور که در تصاویر هم میبینید برای استفاده از آن یا باید به صورت ایستاده به دیوار تکیه بدهید یا ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x5 سانتی‌متر

وزن

۳۷۸۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

سایر توضیحات

آینه قدی الف که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل استفاده است

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی طرح کهکشان

آینه الف مدل کهکشان از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, قهوه ای تیره, کرم, مشکی, مشکی مات

آینه الف مدل قدی طرح بینا

آینه الف مدل بینا از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای, مشکی

آینه الف مدل قدی طرح تاج کد ۲

آینه الف مدل قدی تاج از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به کار برده شده که در ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

چوب

ابعاد

۱۱۸x44x2 سانتی‌متر

وزن

۴۳۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

میخ

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طوسی روشن, قهوه ای

آینه مدل قدی L14

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل قدی L15

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۹۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی, نقره ای

آینه مدل قدی گنبدی فلزی کد ERC18080

آینه قدی گنبدی شکل با قاب فلزی ای ار سی ، دارای بهترین آینه موجود در بازار با ضخامت ۴ میلیمتر است . پشت آینه با ورق ام دی اف ۵ میلیمتر پوشانده شده و آینه با چسب مخصوص آینه به آن چسبیده شده است ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

فولاد

ابعاد

۱۸۰x80x5 سانتی‌متر

وزن

۲۵۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

تخت براق و لول

نوع اندود آینه

نقره

نحوه نصب

دارای بست اویز

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

رنگ کوره ای مشکی مات و طلایی قابل انتخاب است . ابعاد ۱۸۰ در ۸۰

برند

متفرقه

رنگ

طلایی, مشکی

آینه مدل قدی S10

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه‌ای روشن مات, کرم, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل قدی S1

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل قدی S2

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل دکوراتیو قدی گنبدی کد ۵۵

آینه قدی آینیتکت طرح گنبدی یک آینه با کیفیت عالی و دارای سایز ۱۶۰ سانتی متر ارتفاع و ۵۵ سانتی متر عرض بوده و ضخامت آینه ۴ میلیمتر میباشد و با انحنای منحصر به فردی که دارد در عین سادگی شکل زیبایی را به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۵x4x160 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

لول ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

با میخ بزرگ یا تکیه به دیوار

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

هیچ قابی در این مدل به کار گرفته نشده است برای نصب حتما از میخ فولادی بزرگ یا پیچ بصورت رول پلاک استفاده شود

برند

متفرقه

رنگ

برنز, سفید, نقره ای

آینه مدل قدی مستطیل کد ۷۶۰

آینه قدی آینیتکت دارای قاب ساده در رنگهای ( سیاه ، سفید و بژ ) با کیفیت و از جنس pvc که دارای سایز ۱۶۰ در ۶۰ بوده و از کیفیت آینه عالی برخوردار است و ضخامت آینه ۴ میل با کیفیت عالی ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

پی وی سی

ابعاد

۶۰x2x160 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

با دو میخ فولادی

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

برای آویزان کردن آینه از دو میخ متوسط استفاده شود. در قسمت ابعاد منظر از عرض ۲ سایز با قاب میباشد

برند

متفرقه

رنگ

بژ, سفید, سفید صدفی, طلایی, قهوه ای, مشکی, نقره ای

آینه مدل قدی S7

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, کرم, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل قدی S19

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای

آینه مدل قدی S13

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۵x44x1 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

دیواری – ایستاده

برند

متفرقه

رنگ

بژ, ذغالی, سفید, سفید صدفی, طلایی, طوسی, قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره ای