آینه دیواری

آینه دیواری یکی از ارکان اصلی به کار رفته در هر ساختمان است.آینه ها می توانند زیبایی و نور را به فضا اضافه کنند. چه در حمام و چه در اتاق غذاخوری، آینه ها عمق ایجاد می کنند و نور را در سراسر فضای اتاق منعکس می کنند.

آینه دیواری را کجا بگذاریم؟

اقدامات احتیاطی برای خرید آینه دیواری

شکل آینه دیواری را در نظر بگیرید.

حمام و اتاق خواب عموما دارای آینه هستند. این آینه های دیواری اشکال مختلفی دارند و هر شکلی ویژگی های خاص خود را دارد. علاوه بر این، هر شکل یک جلوه بصری متفاوت ایجاد می کند.

آینه گرد

آینه های گرد اکثرا حاشیه دار هستند و جنس آن بیشتر پلاستیک یا فلز است و از نظر ظاهری زیبا هستند. آینه گرد کوچک را می توان به دیوار آویزان کرد یا در کنار استخر قرار داد، اما فقط می تواند روی صورت بدرخشد. یک آینه دیواری گرد بزرگ نیز وجود دارد. آنها دارای خطوط صاف و گرد، سبک های شیک و ساده هستند.

آینه بیضی شکل

آینه بیضی کوچک و نفیس است، به طور کلی بزرگتر از یک آینه گرد است. برخی از آینه های بیضی شکل می توانند قسمت بالایی بدن را نشان بدهند. صورت تخم اردکی چهره مورد علاقه بسیاری از دختران است. این آینه مانند تخم اردک بیضی شکل است. می گویند این اثر جادویی دارد که صورت را لاغرتر نشان می دهد. آیا دخترانی که عاشق زیبایی هستند می خواهند آن را امتحان کنند؟

آینه شکلی

آینه های شکلی غیر معمول مانند تاج هستند. زنان، به خصوص دختران جوان، عاشق این سبک هستند. آینه های منحصر به فرد می توانند نجابت و ظرافت زنان را برجسته کنند. با دیدن آن، ممکن است به رویاهای شاهزاده خانم ها و ملکه هایی که زمانی دیده اید فکر کنید.

آینه چند ضلعی

آینه چند ضلعی لبه ها و گوشه های تیز دارد، دارای خطوط زیبا هستند و سبک کلی آن ها نسبتا ساده است. علاوه بر آینه های مربعی، انتخاب خوبی است. برخی از آنها دارای تزئینات فلزی هستند که حس لوکس بودن را اضافه می کند.

اندازه آینه دیواری را در نظر بگیرید

اگر می خواهید آینه خود را به عنوان پس زمینه روی یک دیوار بزرگ در اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری آویزان کنید، حتما یک آینه دیواری بزرگ انتخاب کنید. ابعاد هر طرف بین یک تا یک و نیم متر است.

اگر می خواهید از آینه به عنوان دکوراسیون کلیدی برای جذب نور استفاده کنید، می توانید یک آینه دیواری کوچکتر انتخاب کنید.

رنگ آینه دیواری را در نظر بگیرید

رنگ قاب نکته ی مهم انتخاب آینه دیواری است

آینه سیاه

آینه دیواری مشکی نشان دهنده آخرین روند مد است. در عین حال، آینه قاب مشکی حس ثبات و ظرافت را به شما القا می کند.

آینه سفید

آینه دیواری سفید و مشکی را می توان با هر سبکی از دکوراسیون منزل ست کرد. آینه دیواری سفید در عین حال حس واقعیت و شفافیت را می دهد.

آینه طلایی

طلا نشان دهنده شکوه و ابدیت، زندگی و زیبایی است. آینه طلایی ظاهری مجلل دارد و حسی لوکس می دهد.

آینه نقره ای

نقره ای نمایانگر عناصر محبوب جدید آوانگارد و کلاسیک است و لباس براق است. این نوع آینه ظاهری مدرن می بخشد.

قاب آینه دیواری چگونه باشد؟

آینه فریم فلزی

اگر سبک دکوراسیون منزل شما به سبک اسکاندیناویایی است، می توانید آینه دیواری با فریم فلزی را انتخاب کنید. آینه اسکلت فلزی سبکی صنعتی می بخشد و انتخاب خوبی برای دکوراسیون منزل شماست.

آینه قاب چوبی

این نمونه از آینه ها با قاب چوبی انتخاب اکثر خانواده هاست. آینه دیواری چوبی بافت طبیعی و رنگی صاف دارد. این می تواند به قاب معنای جدیدی بدهد. آینه چوبی از تکنولوژی ساخت بی نظیری استفاده می کند که ترکیبی عالی از علم و صنعت را در خود جای داده است.

آینه بدون قاب

آینه های دیواری بدون قاب دارای طراحی مینیمالیستی است. آینه بدون قاب برای سبک های داخلی با تکنولوژی بالا، مدرن و ساده مناسب است. این آینه دیواری نیاز به نگهداری بیش از حد دارد.

محل قرارگیری آینه کجاست؟

آینه اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مکانی برای انجام فعالیت های اعضای خانواده و همچنین مکانی برای افراد و اشیا است. می توان گفت که قلب یک خانه است. یک آینه در اتاق نشیمن نه تنها می تواند فضا را بزرگ و روشن کند، بلکه جلوه تزئینی قوی دارد و طعمی هنری به اتاق نشیمن در اصل یکنواخت می بخشد.

آینه اتاق خواب

یک آینه دیواری که در اتاق خواب قرار داده شده که ساده و شیک است. آینه دیواری اتاق خواب نه تنها یک دکوراسیون است بلکه می تواند به خوبی روشنایی اتاق خواب را افزایش دهد. برای فضاهای بزرگ و کوچک مناسب است.

اقدامات احتیاطی برای خرید آینه دیواری

به ظاهر آینه نگاه کنید

هنگام خرید آینه روی دیوار، باید آینه را از زوایای مختلف از جلو، کنار و پشت مشاهده کنید. می توانید به تصویر خود در آینه دیوار توجه کنید. تصویرجسم در اینه مستقیم باشد و خم یا تغییر شکل ندهد، این آینه دیواری خوبی است. به طور خاص، ما باید به “چهار نگاه” تسلط داشته باشیم:

ابتدا به سطح آینه دیواری نگاه کنید. نگاهی دقیق به اینکه آیا روکش خالدار است و سطح آینه صاف است یا خیر.

بعد، به بسته شدن آینه نگاه کنید. نباید کوچکترین شکافی وجود داشته باشد، زیرا یک شکاف کوچک به ناچار منجر به تکه تکه شدن نهایی کل آینه می شود.

دوباره به ضخامت آینه دیوار نگاه کنید. قیمت آینه با ضخامت آینه متفاوت است. آینه خیلی نازک است و به راحتی شکسته می شود، توصیه می شود ضخامت ۸ میلی متر را انتخاب کنید.

در نهایت ببینید صفحه زیرین آینه دیواری صاف و ضخیم است یا خیر. صفحه پایین اغلب قسمتی است که مردم از آن غافل می شوند، اما مبنایی برای صاف بودن آینه است.

به مواد تشکیل دهنده آینه نگاه کنید

در مورد آینه های حمام، معمولاً یک لایه از فیلم مسی بر روی فیلم نقره در حین تولید آبکاری می شود و یک لایه آستر و پوشش رویی روی فیلم مسی برای افزایش محافظت قرار می گیرد. این می تواند عمر آینه دیواری را افزایش دهد.

به سبک آینه نگاه کنید

با توجه به سبک خانه، سبک آینه را انتخاب کنید که باید با سبک کلی مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال آینه های بیضی بیشتر برای سبک اروپایی، آینه های مربعی برای سبک چینی و … مناسب هستند.

به عملکرد ضد آب و ضد زنگ آینه نگاه کنید

آینه های معمولی اگر برای مدت طولانی در مکانی نسبتا مرطوب قرار گیرند زنگ زده و می ریزند. بنابراین باید به عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار آینه توجه کرد.

مقالات پیشنهادی:

محصولات پیشنهادی

خرید و قیمت                                     گلدان دکوری ایکیا مدل VILJESTARK
خرید و قیمت                                     ست شکلات خوری و گلدان خاتم اعلا زمینه مس جعفری جبلی

قیمت و خریدآینه خونه خاص مدل BVER به همراه شلف دیواری

آینه‌ها یک راه آسان برای انعکاس زیبایی فضا هستند و در واقع یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. ست آینه و شلف خونه خاص در مدل مستطیل با طرح ورساچه BVER با طراحی خونه خاص تولید و به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

ابعاد

۳۹x2x59 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

pvc- mdf

نوع اندود آینه

جیوه

نحوه نصب

با دو عدد میخ ریز

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

دو تکه

سایر توضیحات

رنگ سفید جنس pvc و قابل شستشو سایر رنگها جنس mdf و غیر قابل شستشو ابعاد کلی قاب ۶۰ در ۴۰ سانتی متر ابعاد آینه ۲۵ در ۴۰ سانتی متر این محصول با کارتن خونه خاص و ضربه گیر ارسال می شود

برند

خونه خاص

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

قیمت و خریدآینه دیواری مدل trix

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۰x26x1.5 سانتی‌متر

وزن

۴۰۰ گرم

ابعاد آینه

۱۶×۱۱×۰.۲

شکل آینه

بیضی

روش ساخت

دست‌ساز

سایر مشخصات

جنس پلی استر می باشد

برند

متفرقه

رنگ

چند رنگ

قیمت و خرید ست آینه و طبقه دیواری دلفین کد ۱۰۵۴

توضیحات تکمیلی

جنس

پی وی سی

توضیحات ابعاد

ابعاد آینه ۷۰×۵۲.۵سانتی متر ابعاد قفسه دیواری ۶۰x30x13 سانتی متر ابعاد در آلبوم عکس کالا موجود است

برند

دلفین

رنگ

سفید

قیمت و خریدآینه خاتم کاری مدل الیپس طرح گل و مرغ برجسته کد ۸۷p66-4f4bl

خاتم کاری هنر اصیل ایرانی و هنر انحصاری اصفهان است که با گذشت زمان کهنه نشده و تنوع کالایی آن به روز می شود. خاتم ترکیبی از فلزات ارزشمند، چوب های خاص و استخوان های گوناگون است. فلزاتی مانند مس و آلیاژهای مسی ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد اثر

۸۷×۶۶×۲ سانتی‌متر

ابعاد داخلی بدنه

۶۶×۴۶×۱ سانتی‌متر

وزن

۴۷۰۰ گرم

کاربرد

تزئینی

محل تولید

اصفهان

برند

متفرقه

قیمت و خریدتابلو آینه الف طرح لا اله الا الله کد S-1

تابلو آینه مدل لا اله الا الله از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به برده شده ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

تعدادتکه

یک تکه

نوع کاربرد

دیواری

جنس

چوب

ویژگی ظاهری تابلو

دارای قاب

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

سایز

۸۸×۳۹ سانتی متر

قیمت و خریدتابلو آینه الف طرح الله محمد کد S-1

تابلو آینه مدل الله محمد از کیفیت و ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. این محصول ساخته شده از ورق وارداتی MDF و آینه نقره اندود درجه A می باشد. در پشت محصول یک ورق یک تکه MDF به برده شده که در حفظ ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

تعدادتکه

یک تکه

نوع کاربرد

دیواری

جنس

چوب

ویژگی ظاهری تابلو

دارای قاب

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها ۱ میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

برند

متفرقه

سایز

۸۸×۳۹ سانتی متر

ساعت دیواری اِلِنسی مدل Stella به همراه تابلو آینه

ست ساعت دیواری استلا یکی از زیباترین طراحی های پر زرق و برق برای سالن های نشیمن و اتاق تلویزیون است. این محصول ، شامل یک عدد ساعت و دو عدد گوشواره آینه ای است که فضای حدود یک و نیم متر در یک ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۵۰۰x850x40 میلی‌متر

وزن

۷ کیلوگرم

سایر ویژگی‌ها

شامل ست دکوراتیو ساعت و آینه

قطر صفحه

۸۰ سانتی متر

جنس قاب

MDF

نحوه نمایش

عقربه‌ای

منبع انرژی

باتری

نوع باتری

قلمی AA

نمایش زمان

رومی

تکنولوژی ساخت

الکترونیکی (کوارتز)

سایر توضیحات

ابعاد ساعت : ۸۰×۸۰ سانتی متر ابعاد گوشواره : ۴۰×۸۵ سانتی متر بدنه چوبی با آینه های شیشه و پلکسی گلس نصب با کمک میخ طراحی درخشان و براق

برند

اِلِنسی

رنگ

نقره ای

ساعت دیواری اِلِنسی مدل Harper کد ۶۰cm به همراه تابلو آینه

اجزای مجموعه هارپر همانند نت های زیبای موسیقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این مجموعه از نمای نزدیک، زیر نورهای رنگارنگ، درخشان و کم نظیر جلوه می کند. هارپر شامل دو قاب گوشواره ای بوده که در اطراف ساعت نصب می شود و تماما ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۶۰۰x900x20 میلی‌متر

وزن

۷ کیلوگرم

سایر ویژگی‌ها

موتور کوارتز اصل تایوان از جنس آینه های فوق سبک پلکسی

قطر صفحه

۶۰ سانتی متر

جنس قاب

MDF

نحوه نمایش

عقربه‌ای

منبع انرژی

باتری

نوع باتری

قلمی AA

نمایش زمان

رومی

تکنولوژی ساخت

الکترونیکی (کوارتز)

سایر توضیحات

ابعاد ساعت :۶۰×۶۰ سانتی متر ابعاد هر گوشواره : ۹۰×۴۰ سانتی متر هر قاب به کمک یک میخ روی دیوار نصب می شود نصب ساعت به کمک یک میخ امکان جابجایی آسان به همراه راهنمای نصب و جابجایی

برند

اِلِنسی

رنگ

نقره ای

آینه مدل دیواری مجموعه ۷ عددی

توضیحات تکمیلی

نوع قرارگیری آینه

دیواری

ابعاد

۳۰x30x5 سانتی‌متر

وزن

۵۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

لب تراش

نوع اندود آینه

جیوه

نحوه نصب

چسب اکواریم وچسب دوطرفه پشت اینه به همراه شابلون

شکل آینه

مربع

تعدادتکه

هفت تکه

سایر توضیحات

اینه دکوراتیو مدل دیواریکه از اینه های درجه ۱ ساخته شده با استفاده از چسب دوطرفه و شابلونهمراه بسته به دیوار وصل میشود اندازه اینه بزرگ ۳۰×۳۰ اندازه اینه کوچک۱۵×۱۵

برند

متفرقه

رنگ

برنز, سفید, طلایی, نقره ای

آینه خونه خاص مدل TAJ به همراه شلف دیواری

آینه‌ها یک راه آسان برای انعکاس زیبایی فضا هستند و در واقع یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. ست آینه و شلف خونه خاص در مدل بیضی با طرح تاج دار با طراحی خونه خاص تولید و به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

ابعاد

۳۹x2x59 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

pvc- mdf

نوع اندود آینه

جیوه

نحوه نصب

با دو عدد میخ ریز

شکل آینه

بیضی

تعدادتکه

دو تکه

سایر توضیحات

رنگ سفید جنس pvc و قابل شستشو سایر رنگها جنس mdf و غیر قابل شستشو ابعاد کلی قاب ۶۰ در ۴۰ سانتی متر ابعاد آینه ۲۵ در ۴۰ سانتی متر این محصول با کارتن خونه خاص و ضربه گیر ارسال می شود

برند

خونه خاص

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

آینه مدل قدی چوبی طرح نسترن کد w-180

آینه قدی چوبی نسترن یک آینه باکیفیت و دارای سایز ۱۸۰×۷۰ سانتی متر می باشد این محصول از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردار است . این محصول ساخته شده از MDF با ضخامت ۱۶ میل وارداتی ( چامسون ترکیه ) و آینه ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

نوع قرارگیری آینه

دیواری

ابعاد

۷۰x3x180 سانتی‌متر

وزن

۸۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

قاب چوبی

نوع اندود آینه

نقره اندود سوپر کلییر

نحوه نصب

تکیه به دیوار یا اتصال بوسیله ۲ عدد میخ

شکل آینه

طرح‌دار

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر بفرد ابعاد محصول : ۱۸۰×۱۲۰ سانتی متر آینه شفاف سوپر کلییر پروفیل فلزی دوبل با رنگ کوره ای

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طلایی, طوسی, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی چوبی طرح صوفی کد w-180

آینه قدی چوبی صوفی یک آینه باکیفیت و دارای سایز ۱۸۰×۷۰ سانتی متر می باشد این محصول از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردار است . این محصول ساخته شده از MDF با ضخامت ۱۶ میل وارداتی ( چامسون ترکیه ) و آینه ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

نوع قرارگیری آینه

دیواری

ابعاد

۷۰x3x180 سانتی‌متر

وزن

۸۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

قاب چوبی

نوع اندود آینه

نقره اندود سوپر کلییر

نحوه نصب

ایستاده یا اتصال بوسیله ۲ عدد میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر بفرد ابعاد محصول : ۱۸۰×۱۲۰ سانتی متر آینه شفاف سوپر کلییر پروفیل فلزی دوبل با رنگ کوره ای

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طلایی, طوسی, قهوه ای, مشکی

آینه دیواری مدل کنفی

سبک بوهمین علاوه بر مد و لباس در طراحی چیدمان منازل هم بسیار محبوب است،اصل این سبک بر پایه احترام به طبعیت و محیط زیست مى باشد، بنابراین عناصر طبیعی در این سبک استفاده مى شود.ترکیب اجزایی که بافت، شکل و طرح‌های مختلفی دارند در کنار ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

ابعاد

۶۰x60x2 سانتی‌متر

وزن

۳۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

پوشش کنفی

نحوه نصب

بست حلقه دار

شکل آینه

دایره

تعدادتکه

یک تکه

برند

متفرقه

رنگ

کرم

آینه خونه خاص مدل Versace به همراه شلف دیواری

آینه‌ها یک راه آسان برای انعکاس زیبایی فضا هستند و در واقع یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. ست آینه و شلف خونه خاص در مدل مستطیل با طرح ورساچه ریز با طراحی خونه خاص تولید و به ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

ابعاد

۳۹x2x59 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

pvc- mdf

نوع اندود آینه

جیوه

نحوه نصب

با دو عدد میخ ریز

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

دو تکه

سایر توضیحات

رنگ سفید جنس pvc و قابل شستشو سایر رنگها جنس mdf و غیر قابل شستشو ابعاد کلی قاب ۶۰ در ۴۰ سانتی متر ابعاد آینه ۲۵ در ۴۰ سانتی متر این محصول با کارتن خونه خاص و ضربه گیر ارسال می شود

برند

خونه خاص

رنگ

سفید, قهوه ای, نسکافه ای

آینه خونه خاص مدل یاقوت به همراه شلف دیواری

ست آینه و شلف پی وی سی خونه خاص که در تصویر مشاهده می کنید در مدل مستطیلی با مشبک های طرح یاقوت بسیار زیبا تولید و به بازار عرضه گردیده است. رنگ سفید این آینه با بدنه ی PVC دارای خاصیت ضد آب ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

پی وی سی

ابعاد

۶۰x40x2 سانتی‌متر

وزن

۲۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

pvc- mdf

نوع اندود آینه

جیوه

نحوه نصب

با دو عدد میخ یا پیچ ریز

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

سه تکه

سایر توضیحات

رنگ سفید جنس pvc و قابل شستشو سایر رنگها جنس mdf و غیر قابل شستشو ابعاد کلی قاب ۶۰ در ۴۰ سانتی متر ابعاد آینه ۲۵ در ۴۰ سانتی متر این محصول با کارتن خونه خاص و ضربه گیر ارسال می شود

برند

خونه خاص

رنگ

قهوه ای تیره, نسکافه ای

آینه مدل آجری به همراه شلف دیواری

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

پی وی سی

ابعاد

۴۰x60x1 سانتی‌متر

وزن

۱۵۰۰ گرم

نحوه نصب

سره هم کردن کنسول

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

سه تکه

برند

متفرقه

رنگ

سفید

ساعت دیواری اِلِنسی مدل Helios به همراه آینه

مجموعه دکوراتیو هلیوس مانند خورشید تابان در دکوراسیون می درخشد. این مجموعه شامل دو عدد آینه گوشواره ای و یک ساعت دیواری از جنس تماما آینه می باشد. فرم هلیوس از دایره و انحناهای جالبی در گوشواره و ساعت ساخته شده است . این ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۸۰۰x1800x30 میلی‌متر

وزن

۶ کیلوگرم

سایر ویژگی‌ها

ابعاد هر گوشواره : ۳۵×۸۰ سانتی متر قطر ساعت دیواری : ۶۰ سانتی متر بدنه از جنس ام دی اف برجسته نصب با استفاده از یک میخ نصب و جابجایی آسان نمای گوشواره و ساعت ترکیب آینه پلکسی و شیشه ای براق

قطر صفحه

۶۰ سانتی متر

جنس قاب

MDF

نحوه نمایش

عقربه‌ای

منبع انرژی

باتری

نوع باتری

قلمی AA

نمایش زمان

رومی

تکنولوژی ساخت

الکترونیکی (کوارتز)

سایر توضیحات

محصول در زمان ارسال دارای روکش مات بوده که پس از نصب باید جدا شود

برند

اِلِنسی

رنگ

نقره ای

آینه و طبقه دیواری مدل w40

توضیحات تکمیلی

وزن

۵۰۰۰ گرم

جنس

شیشه

شکل

دایره

سایر توضیحات

آینه دایره ۴۰ سانتی متر

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, قهوه ای تیره, قهوه ای روشن

ساعت دیواری مدل آینه ای به همراه تابلو مجموعه ۳ عددی

ساعت دیواری طرح آینه ای مدل سه تیکه یا همون گوشواره دار محصولی بسیار شیک و جدید و با کیفیت میباشد که زیبایی را به خانه شما به ارمغان می آورد. لایه رویی این محصول بی نظیر شبهه آینه و لایه میانی ام دی اف ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۳۰۰x30x650 میلی‌متر

وزن

۳ کیلوگرم

سایر ویژگی‌ها

بسیار شیک و خوش نقش به همراه تابلوهای کنار ساعت

قطر صفحه

۵۵ سانتی متر

جنس قاب

چوب

نحوه نمایش

عقربه‌ای

امکانات ساعت

ثانیه شمار

منبع انرژی

باتری

نوع باتری

قلمی

نمایش زمان

رومی

تکنولوژی ساخت

الکترونیکی (کوارتز)

برند

متفرقه

رنگ

طلایی, نقره ای

آینه طرح قدی ۲ کشو مدل LUX455

آئینه قدی طرح کشودار مدل LUX455تولید شده توسط مجتمع تولیدی لوکس فریم با بهره گیری از دانش روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب این محصول شدیدا مقاوم به رطوبت و آب بوده و در مناطق دارای آب و هوای خیلی مرطوب هم قابل ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

نوع قرارگیری آینه

ایستاده

ابعاد

۴۴x36x160 سانتی‌متر

وزن

۷۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

لول

نوع اندود آینه

دو لایه رنگ ایتالیایی-جیوه و نقره

نحوه نصب

روی پایه

شکل آینه

بیضی

تعدادتکه

چهار تکه

سایر توضیحات

at_jns-bdnh:-mlaminh-shrkt

برند

متفرقه

رنگ

سفید, قهوه ای روشن

آینه مدل قدی طرح ملودی کد w-180

آینه قدی چوبی ملودی یک آینه باکیفیت و دارای سایز ۱۸۰×۷۰ سانتی متر می باشد این محصول از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردار است . این محصول ساخته شده از MDF 16 میل وارداتی ( چامسون ترکیه ) و آینه نقره اندود ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

ام دی اف

نوع قرارگیری آینه

دیواری

ابعاد

۷۰x3x180 سانتی‌متر

وزن

۸۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

قاب چوبی

نوع اندود آینه

نقره اندود سوپر کلییر

نحوه نصب

تکیه به دیوار یا اتصال بوسیله ۲ عدد میخ

شکل آینه

مستطیل

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

کیفیت و ظرافت منحصر بفرد ابعاد محصول : ۱۸۰×۱۲۰ سانتی متر آینه شفاف سوپر کلییر پروفیل فلزی دوبل با رنگ کوره ای

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طلایی, طوسی, قهوه ای, مشکی

آینه مدل قدی کد ۷۰۱۸۰

آینه گنبدی آینیتکت با پایه نگه دارنده دارای سایز ۷۰×۱۸۰ با قاب فلزی و آینه درجه یک است . نوع قاب فلزی بوده و رنگ قاب کوره ای از نوع الکترواستاتیک میباشد. یکی از مزیت های اساسی رنگ های کوره ای ، کیفیت بالای ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

جنس قاب

فلز

نوع قرارگیری آینه

ایستاده

ابعاد

۷۰x3x180 سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰۰ گرم

نوع ابزار لبه آینه

ساده

نوع اندود آینه

شفاف

نحوه نصب

پایه دار

شکل آینه

طرح‌دار

تعدادتکه

یک تکه

سایر توضیحات

at_ainh-gnbdi-ainitkt-ba-p

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آینه سرویس حمام کد ۹۲۰۹

از دغدغه های مهم خانم ها داشتن سرویس بهداشتی و حمام مرتب و شیک است.وجود آینه در سرویس و حمام از ضروریات این مکانهاست و داشتن محلی برای نگهداری حوله و دستمال کاغذی هم از واجبات سرویس بهداشتی هر خانه یا محل کار است.برای ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۶۰x40x20 سانتی‌متر

وزن

۱۵۰۰ گرم

ابعاد بسته‌بندی

۴۰×۶۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی

۱۵۰۰ گرم

جنس

فوم PVC

شکل

مستطیل

محفظه

باکس

سایر توضیحات

دارای جای ژیلت-جای صابون-حوله-باکس برا شامپو-و کار مونتاژی میباشد

برند

متفرقه

رنگ

سفید