آویز لباس

آویز لباس از چین و چروک ها جلوگیری می کند، لباس ها را در شرایط خوبی نگه می دارد و نظم را در کمد شما حفظ می کند. رخت آویز مناسب شما به فضای کمد شما و نوع لباسی که آویزان می کنید بستگی دارد، اما کیفیت همیشه باید در رأس تصمیم گیری شما باشد.

تقریباً هر کمد دیواری می تواند از آویزهای لباس بهره مند شود. این چوب لباسی ها به عنوان سازمان دهندگان حرفه ای به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرد.

آویز های لباس شگفت انگیز و یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در فضا هستند و همچنین ظاهر زیبایی دارند. چوب لباسی های مخملی دقیقاً مانند نسخه های گران تر ظاهر و عملکرد دارند. شما می توانید بدون صرف مقدار زیادی پول، ظاهری ثابت  و منظم در کمد خود داشته باشید.

آویز لباس چه کاربردی دارد؟

استفاده از آویز لباس به این معنی است که می توانید  لباس های بیشتری را در کمد خود قرار دهید. بنابراین می توانید هم برای لباس های شیک و هم برای کت های زمستانی از آویز ها استفاده کنید.

آویز لباس یک گزینه مقرون به صرفه است که برای کمد های شما بسیار عالی است. این چوب لباسی ها را می توان برای کمدهای بزرگسالان، کمدهای سالن و موارد دیگر استفاده کرد، آنها همچنین گزینه ای عالی برای لباس کودکان هستند. اگر به دنبال چوب لباسی هستید که بتواند کمی شلختگی  در کودکان و نوجوانان را تحمل کند، این یک گزینه عالی است.

اگر به دنبال آویز لباس پلاستیکی همه کاره هستید، یک ست چوب لباسی همسان همیشه ایده خوبی است زیرا به کمد شما ظاهری ثابت می بخشد و این چوب لباسی های قابل اعتماد می توانند این اتفاق را بیابند. این آویزهای بادوام دارای یک سال گارانتی نیز می باشد.

ویژگی یک آویز لباس چیست؟

دو فرورفتگی در هر چوب لباسی آنها را برای لباس هایی با بند یا حلقه آویز ایده آل می کند (این بریدگی ها برای لوازم جانبی مانند کمربند نیز مفید هستند). جالباسی ها برای لباس های سبک مانند لباس و پیراهن مناسب هستند.

چوب لباسی های مخملی یا پلاستیکی نازک دارای مشخصات صرفه جویی در فضا هستند، اما گاهی اوقات ممکن است برای نگه داشتن وسایل سنگین تر یا حمایت از شانه های لباس های درز دار مانند کت و شلوار و کت و شلوار مشکل داشته باشند.

آویز لباس های خاص در سه نوع موجود هستند، بنابراین می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. آویز های چوبی برای پیراهن ساخته شده اند، بنابراین می توانید پیراهن های دکمه دار خود را با خیال راحت آویزان کنید. برای بلوزهایی که گاهی دارای بند آویز هستند، آویزهای بلوزی وجود دارد که دارای یک بریدگی برای آن بندهای کوچک و همچنین دستگیره های لاستیکی غیر لغزنده برای نگه داشتن پارچه در جای خود هستند. در نهایت، این چوب لباسی های چوبی با میله های آجدار برای نگه داشتن شلوار نیز موجود است.

چه آویز لباسی بخریم؟

خرید چوب لباسی می تواند یک کار کسل کننده باشد. هر لباس ملزومات آویز مخصوص به خود را دارد – از نوع تا جنس – و اگر لباس های قیمتی خود را روی چوب لباسی نامناسب نگهداری کنید، ممکن است درنهایت کشیده شوند یا تا حدی قابل تعمیر شوند. موضوع فضا نیز وجود دارد: بسته به اندازه کمدتان، چوب لباسی‌ها و سازمان‌دهنده‌هایی وجود دارند که می‌توانید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید تا فضای ذخیره‌سازی را به حداکثر برسانید تا به شما کمک کند لباس‌ها را داخل کشو نبرید و آنها را چروک نکنید.

آویز لباس پلاستیکی

بسیاری از خرده فروشان آویزهایی می فروشند که فقط از ۳۴ گرم پلاستیک ساخته شده اند، در حالی که استحکام آن ها بسیار کم است. و برخی دارای درزهایی هستند که می توانند به لباس ها گیر کنند در حالی که لباس ما صاف و بدون درز است. برای تاپ و لباس های بند دار، به دنبال چوب لباسی با بریدگی باشید.

آویز لباس چوبی

چوب لباسی های چوبی در هر کمد ظاهری دارند. و مانند چوب لباسی های پلاستیکی، برای هر نوع لباس در سبک های مختلفی عرضه می شوند. چوب لباسی های ضخیم و منحنی برای کت و شلوارها و کت های دوخته شده و همچنین بافتنی ها و ژاکت ها، روپوش ها و لباس های شب بهترین هستند. انحنای این چوب لباسی ها از فرم لباس محافظت می کند و به کت و شلوارها و کاپشن های سنگین تر حمایت لازم را می دهد. برای آویزان کردن تاپ و لباس های بنددار به دنبال بازوهای بریده بریده باشید. برای دامن ها به دنبال چوب لباسی های چوبی با گیره های متحرک باشید. چوب لباسی با میله شلوار یا گیره شلوار را ایمن نگه می دارد.

آویز های لباس ضد لغزش مانند چوب لباسی های مخمل برای جلوگیری از افتادن لباس ها طراحی شده اند و آنها را برای مواد ابریشمی یا مدل های بنددار ایده آل می کند. مانند چوب لباسی های پلاستیکی و چوبی، آنها به طور خاص برای نگه داشتن پیراهن، شلوار و دامن طراحی شده اند.

آویز لباس فلزی

چوب لباسی های فلزی نه تنها محکم و بادوام هستند، بلکه افزودنی شیک به کمد کت، اتاق پذیرایی دفتر یا کمد مهمان می دهند. آنها در انواع پوشش های جذاب موجود هستند.

آویز لباس اکریلیک

چوب لباسی اکریلیک به کمد شما ظاهر یک بوتیک مجلل می دهد. این آویز ها دارای بیرون زدگی هایی هستند تا همه چیز از کت گرفته تا دامن در خود جای دهند.

آویزهای اکرولیک بخاطر ظاهر جذابی که دارد گرانتر از بقیه انواع آویز لباس است.

چوب لباسی های چندگانه و طبقه ای برای کمدهایی که فضا در آنها بسیار عالی است یا دسترسی به محتویات آن محدود است، ایده آل هستند. آنها چندین لباس را در فضای کمی نگه می دارند.

چوب لباسی بزرگسالان با اندازه استاندارد ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر است و از کت های سنگین یا کت های بزرگتر پشتیبانی می کنند.

آویز لباس کودک

استفاده از چوب لباسی هایی که مخصوص بچه ها طراحی شده اند، عمر لباس را طولانی تر می کند. رخت آویزهای بزرگتر ممکن است لباس های کودکان را بی ریخت کنند. چوب لباسی های بچه گانه اغلب دارای قلاب ها و شکاف هایی هستند که برای حلقه های لباس بچه گانه یا برای نگهداری لوازم جانبی مناسب هستند.

 

مقالات پیشنهادی:

 

محصولات پیشنهادی

خرید و قیمت کود کلات کلسیم فرمولایف مدل Ca-EDTA وزن 1 کیلوگرم
خرید و قیمت                                     گل سینه زنانه مدل گل لاله

آویز لباس مدل LOX6 بسته ۶ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۱x22x3 سانتی‌متر

وزن

۴۴۰ کیلوگرم

جنس بدنه

فلز

تعداد شاخه‌های آویز

۶ عدد

برند

متفرقه

رنگ

استیل, کروم, نقره ای

آویز لباس مدل AH15 بسته ۱۵ عددی

یکی از کاربردی ترین وسایل در منزل آویز لباس میباشد این مدل از آویز لباس از مواد گرانول تهیه شده که شما میتوانید با استفاده از آن لباسهیتان را به شکل منظم نگهداری کرده وسالیان سال از آن استفاده کنید این مدل از آویز لباس ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۸×۰.۶×۱۷ سانتی‌متر

وزن

۰.۰۴۷ کیلوگرم

جنس بدنه

پلاسیتک

تعداد شاخه‌های آویز

۱ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

زرد فسفری, قرمز شرابی, مشکی

آویز لباس مدل چوب وارداتی بسته ۲۰ عددی

چوب لباسی ها معمولا به دو دسته پلاستیکی و چوبی تقسیم میشوند که چوب لباسی های چوبی از استحکام و زیبایی بالاتری برخوردار هستند. این چوب لباسی خارجی و وارداتی است و محصول کشور چین میباشد از چوب طبیعی ساخته شده است به همین ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۵x7x20 سانتی‌متر

وزن

۳ کیلوگرم

جنس بدنه

چوب

تعداد شاخه‌های آویز

۱ عدد

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, قهوه‌ای روشن براق, کرم

آویز لباس مبین کد ۲۶۹ بسته ۶ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۱x25x2 سانتی‌متر

جنس بدنه

فلز

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

استیل, نقره ای

آویز لباس مدل N24 بسته ۱۵ عددی

چوب لباسی مدل N24 ساخته شده از مواد درجه یک در ابعاد۴۳×۲۲ و وزن ۵۰ گرم مناسب برای انواع لباسهای مجلسی,مانتو و پالتو با قابلیت تحمل وزن بالا سالها در نظم دادن به کمد لباسهای شما همراهتان خواهد بود. ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۳x22x1 سانتی‌متر

وزن

۰.۰۸ کیلوگرم

جنس بدنه

پلاسیتک

تعداد شاخه‌های آویز

۲ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

مشکی

آویز لباس مدل مدرن کد ۳ بسته ۳ عددی

یکی از با کیفیت ترین چوبلباسی های موجود در بازار چوب لباسی طح چوب مدرن میباشد که کاملا مشابه چوبلباسی های چوبی است جنس این محصول از پلاستیک درجه یک است ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۴x1x24 سانتی‌متر

جنس بدنه

پلاستیک

تعداد شاخه‌های آویز

۱ عدد

سایر توضیحات

مدل طرح چوب درجه ۱ جنس پلاستیک

برند

متفرقه

رنگ

کرم, مشکی

آویز لباس ایده آل کد IL1099 بسته ۶ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۸x15x8 سانتی‌متر

وزن

۰.۱۵ کیلوگرم

جنس بدنه

استیل

تعداد شاخه‌های آویز

۱ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

استیل, طلایی, طلایی براق, نقره ای

آویز لباس کد ۰۱

لباس ها جزو مهمترین عوامل به هم ریختگی اتاق هستند و آویز کردن آن ها، نظم وجلوه خاصی به اتاق می دهد. رخت آویز ۵ قلاب نظم لباس ها را برای شما به ارمغان می آورد.  ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰*۲*۴ سانتی‌متر

جنس بدنه

پلاسیتک

امکانات آویز لباس

قلاب

سایر توضیحات

– آویز عمودی

برند

متفرقه

رنگ

آبی, آبی آسمانی, آبی روشن, زرد, سبز روشن, سفید, سفید صدفی, صورتی, صورتی روشن, صورتی فلورسنت, طوسی, طوسی روشن, قرمز, مشکی, مشکی براق, یاسی

آویز لباس مدل ۱۴

این جنس از الومینوم که میباشد که با رنگ پودری در کوره در دمای ۲۲۰ درجه پخته میشود که همین دلیل باعت شده که جنس در مدت های طولانی ثابت و بدون تغیر باشد این جنس هرگز زنگ نمیزند و این جنس با ظرافت ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۲x25x18 سانتی‌متر

وزن

۸۰۰ کیلوگرم

جنس بدنه

فلز

تعداد شاخه‌های آویز

۵ عدد

برند

متفرقه

رنگ

سفید, طلایی, مشکی, نقره ای

آویز لباس پشت دری شکیبا مدل N45-Moon

با کوچک‌تر شدن فضای منازل و نداشتن بالکن یا تراس بزرگ و در کنار آن عدم امکان نصب طناب در اپارتمان‌ها باید به دنبال وسیله برای آویز کردن لباس‌های خیس بود. بهترین و کاربردی ترین وسیله بند رخت است که این امکان را می‌دهد ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۷.۵x10x20 سانتی‌متر

وزن

۰.۲۷۵ کیلوگرم

جنس بدنه

فلز

تعداد شاخه‌های آویز

۱۲ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

سایر توضیحات

– دارای روکش رنگ لعاب – قابل نصب روی در اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی

برند

شکیبا

رنگ

استیل, سفید, مشکی

آویز لباس پشت دری کد FM26

یکی از نیازهای اصلی هر خانه ای داشتن آویز لباس برای پشت درب‌های اتاق‌ها بوده که امروزه به دلیل سهولت نصب و کم حجم و ارزان بودن جای چوب لباسی های ایستاده قدیمی را گرفته است. این محصول از طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x25x6 سانتی‌متر

جنس بدنه

استیل

امکانات آویز لباس

قلاب

سایر توضیحات

نیم متری محافظ الماسی تحمل وزن بالا

برند

متفرقه

رنگ

استیل, براق, بی رنگ, بی رنگ شفاف, جگری, سفید, قرمز, کروم, گیلاسی, نقره ای, یاقوتی

آویز لباس مدل ایکا

آویز لباس با طراحی منحصر به فرد و خاص برای مشکل پسندان. دارای ۶ عدد آویز سر چوبی طرح الماس مستحکم. این آویز چوبی از عالی ترین و مستحکمترین نوع چوب طبیعی ساخته شده است. زاویه آویزها ۴۵ درجه است. نوع قهوه ای از ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۵×۶.۵×۸ سانتی‌متر

وزن

۱ کیلوگرم

تعداد شاخه‌های آویز

۶ عدد

برند

متفرقه

رنگ

قهوه ای, کرم

آویز لباس یاس مدل آراسته بسته ۳ عددی

آویز لباس یاس مدل آراسته با قلاب فلزی زیبا و محکم می باشد .قابلیت بسیار مهم آویز یاس دارا بودن قلاب فلزی با روکش پلاستیکی که باعث محکم بودن و زیبا بودن این چوب لباسی می شود.کمک به نظم کمد لباسها می باشد .افزایش ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۲x2x2 سانتی‌متر

وزن

۰.۱۰۰ کیلوگرم

تعداد شاخه‌های آویز

۵ عدد

سایر توضیحات

آویز لباس یاس مدل اراسته دارای ۳ عدد اویز همراه با ۳ عدد قلاب فلزی روکش دار

برند

متفرقه

رنگ

سفید

آویز لباس مدل پشت دری طرح اکرولیک

پشت دری اکرولیک بزرگ مناسب برای آویزان کردن انواع لباس ها و با مقاومت بسیارخوب که بدلیل اکرولیک بودن زنگ زدگی هم ندارد و دارای زیبایی خاص خود می باشد. ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x5x15 سانتی‌متر

وزن

۰.۲ کیلوگرم

جنس بدنه

اکرلیک

تعداد شاخه‌های آویز

۷ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ

آویز لباس مدل پشت دری کوچک اکرلیک

پشت دری کوچک اکرلیک مناسب برای آویزان کردن لباس های سبک و حوله با چهار شاخه و با طراحی زیباو منحصر به فرد که در آن از مواد اکلیه مناسب استفاده شده است. ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵x6x16 سانتی‌متر

وزن

۰.۱ کیلوگرم

جنس بدنه

اکرلیک

تعداد شاخه‌های آویز

۴ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

بی رنگ

آویز لباس مدل پشت دری کد ZX-600

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۰x17x3 سانتی‌متر

وزن

۰.۴۵ کیلوگرم

جنس بدنه

استیل ضد زنگ

تعداد شاخه‌های آویز

۶ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

استیل

آویز لباس پشت دری مدل q972

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۵۶x25x5 سانتی‌متر

وزن

۰.۶ کیلوگرم

جنس بدنه

فلز

تعداد شاخه‌های آویز

۶ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

استیل, نقره ای

آویز لباس مدل Wonder

رخت آویز جادویی کم جا طرح واندر ظرفیت کمد را تا ۳ برابر افزایش می دهد و از فشردگی لباس ها می کاهد که همین امر باعث جلوگیری از چروک شدن لباس ها بر اثر فشار می شود. جنس قلاب ها و صفحه این ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۴×۴.۵×۱۰ سانتی‌متر

وزن

۰.۱ کیلوگرم

جنس بدنه

فلز

تعداد شاخه‌های آویز

۵ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

سایر توضیحات

at_–1-edd-aoiz-5-eddi-bh-

برند

متفرقه

رنگ

نقره ای

آویز لباس کد ۱۵۱۷

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۲x5x1 سانتی‌متر

جنس بدنه

پلاسیتک

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

زرد, سفید, صورتی, صورتی روشن, طوسی, مشکی, نقره ای

آویز لباس مدل ۲۰۰۰

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۵ × ۶ × ۲ سانتی‌متر

جنس بدنه

استیل

امکانات آویز لباس

قلاب

سایر توضیحات

پشت دری

برند

متفرقه

رنگ

استیل

آویز لباس مدل واندر هنگر کد ۱۲۳ بسته ۸ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۶x11x4 سانتی‌متر

وزن

۰.۶ کیلوگرم

جنس بدنه

پلاسیتک

تعداد شاخه‌های آویز

۸ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

سفید

آویز لباس مدل پشت دری کد PJ-104177

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۹x20x5 سانتی‌متر

وزن

۰.۳۱۰ کیلوگرم

جنس بدنه

پلی استر

تعداد شاخه‌های آویز

۷ عدد

برند

متفرقه

رنگ

آبی, بنفش, جگری, قرمز, مشکی

آویز لباس مدل AB10 بسته ۱۰ عددی

آویز لباس ازجمله مهترین اجزا در منزل برای نگهداری وماندگاری هرچه بهتر البسه شما میباشد این مدل از آویز لباس با مقاومت مناسب برای نگهداری انواع لباس از جمله پیراهن .تیشرت. مانتو . دامن شومیز .کت .کاپشن و…. کاربرد دارد از جمله موارد قابل ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۸×۰.۶×۱۷ سانتی‌متر

وزن

۰.۰۴۷ کیلوگرم

جنس بدنه

پلاسیتک

تعداد شاخه‌های آویز

۱ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

سفید, صورتی روشن, طوسی

آویز لباس ایکیا مدل ۹۰۰۴

اویز لباس ایکیا از سری slibb مناسب برای آویزان کردن حوله های آشپزخانه و یا لباس های زیر ویا لباسهای زینتی مانند کروات و… میباشد.همچنین با این محصول با کیفیت و کارآمد براحتی میتوانید محیط آشپزخانه و یا کمد لباسها و یا حمام خود ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۳۰x5x1 سانتی‌متر

وزن

۳۰ کیلوگرم

جنس بدنه

پلاستیک ABS

تعداد شاخه‌های آویز

۸ عدد

امکانات آویز لباس

گیره

برند

ایکیا

رنگ

سبز تیره

آویز لباس مدل ۲۰۲۰ مجموعه ۶ عددی

این چوب لباسی تاشو میباشد. برای کش نیامدن لباسهای نخی و همچنین برداشتن راحت لباس مناسب میباشد. کم حجم و مقاوم و تحمل بالا برای نگه داشتن لباسهای سنگین از ویژگیهای این چوب لباسی است. این چوب لباسی در اداره مالکیت معنوی ایران ثبت ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۲x4x16 سانتی‌متر

وزن

۰.۳۵۰ کیلوگرم

جنس بدنه

پلاسیتک

تعداد شاخه‌های آویز

۱ عدد

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

سبز آبی, سفید

آویز لباس کد ۰۰۱۴ بسته ۲ عددی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۲۶x7x4 سانتی‌متر

جنس بدنه

پلاسیتک

امکانات آویز لباس

قلاب

برند

متفرقه

رنگ

آبی, چند رنگ, زرد, سفید, صورتی, طوسی

آویز لباس پشت دری مدل BEC

چوب لباسی پشت دری مدل BEC، از بهترین مواد اولیه ساخته شده، این آویز در ابعاد و فرمی طراحی شده تا به راحتی روی درب حمام و اتاق قرار گرفته و محلی مناسب برای آویزان کردن انواع لباس و حوله باشد. با استفاده از ……> ادامه

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۴۰x20x4 سانتی‌متر

جنس بدنه

فلز

امکانات آویز لباس

قلاب

سایر توضیحات

– طراحی خاص – توانایی تحمل وزن لباس‌های سنگین – نصب و جابه‌جایی آسان

برند

متفرقه

رنگ

مشکی